خانهاخبار
نسخه 5G گلکسی زد فلیپ تا انتهای سال عرضه می‌شود

نسخه 5G گلکسی زد فلیپ تا انتهای سال عرضه می‌شود

بر اساس اخبار جدید، سامسونگ در نظر دارد که تا انتهای سال 2020 از نسخه نسل پنجمی جدیدترین موبایل تاشوی خود رونمایی کند. این دستگاه برای بازارهایی عرضه می‌شود که پوشش 5G دارند.
۱۳۹۹/۱/۲۰

سامسونگ سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده تا بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند 5G باشد. این شرکت پارسال صاحب ۷۴ درصد از تمام گوشی‌های 5G بازار آمریکا بود و اکنون می‌خواهد با حفظ همین وضعیت سایر بازارها را هم تحت پوشش خود قرار دهد. به همین خاطر بود که عرضه گلکسی زد فلیپ خیلی‌ها را را غافل‌گیر کرد، چون این دستگاه از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی نمی‌کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که مسئولان سامسونگ می‌خواهند تا انتهای سال جاری میلادی نسخه دیگری از آخرین موبایل تاشوی خود را با پشتیبانی از 5G راهی بازار کنند. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که سامسونگ می‌خواهد علاوه بر رده پرچمداران، 5G را به سایر رده‌های قیمتی محصولات خود وارد کند. این شرکت همین حالا مشغول کار روی نسخه نسل پنجمی گلکسی A51 است و امسال می‌خواهد دستگاه‌های 5G خود را به بیش از ۴۰ کشور دنیا وارد کند.

گلکسی زد فلیپ با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در مقایسه با سری گلکسی اس ۲۰ باتری کوچک‌تری دارد، اما آن طور که در گزارش‌ها آمده به نظر می‌رسد که باتری این گوشی از توانمندی‌های بیشتری برخوردار است. شاید هدف سامسونگ این بوده که با عرضه مدل LTE این گوشی بتواند پایین‌ترین قیمت ممکن را ارائه کند و در ادامه از سایر قابلیت‌های این باتری استفاده کند یا نسخه‌ای با باتری بزرگ‌تر را به بازار بفرستد.

گفتنی است که نسخه 5G گلکسی زد فلیپ صرفا در چند بازار محدود که پوشش 5G دارند عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز سخنی از زمان‌بندی عرضه این نسخه به میان نیامده و نمی‌دانیم که قیمت آن چقدر خواهد بود، ولی در صورت انتشار اخبار بیشتر شما را در جریان اطلاعات جدید خواهیم گذاشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)