در این روزها که خانه ماندن بهتر از هر اقدامی برای مقابله با گسترش کروناویروس است، خودروسازان نیز تابهحال اقدامات ستودنی کردهاند. از به تعویق انداختن مراسم رونمایی از محصولات جدید گرفته، تا بستن نمایندگیهای فروش در جهان و تعلیق خطوط تولیدشان، همه از اقداماتی است که کمپانیهای بزرگ خودروسازی جهان برای همراهی بافرمان قرنطینه خانگی انجام دادهاند. حالا برخی سعی کردهاند که مردم را بیشازپیش به ماندن در خانه تشویق کنند و این کار را با تغییر موقتی لوگوهایشان انجام دادهاند.
فولکسواگن
در ویدیویی تأثیرگذار که از این کمپانی منتشرشده است،فولکس، توضیح میدهد که هرچند که تا به امروز مردم در خوشی و سختی همراه همدیگر ایستادهاند، اکنون برای مهار این واقعه پیشبینینشده باید از همدیگر جدا شویم. بهاینترتیب، V و W که سالهاست دست در دست هم بودهاند، حالا برای اولین بار در لوگوی این کمپانی از هم جداشدهاند. فولکس اولین کمپانی بود که چنین تغییری در لوگوی خود داد.
آئودی
آئودی هم با پیروی از کمپانی مادر خود، حلقههای لوگوی خود را از هم جدا کرد. این چهار حلقه که نشانگر چهار کمپانیای هستند که برای تشکیل آئودی باهم متحد شدند. هرچند که همیشه در کنار هم بودهاند، زمانه حالا آنها را از هم جدا کرده است.
مرسدس بنز
تلاشی که مرسدس برای همراهی با این موج کرد، جدا کردن ستاره سپر از حلقه پیرامونش است. البته در بین سایر برندها، اینیکی به همت تبلیغات گسترده این برند لوکس بسیار بیشتر در اینترنت مشهور شد.
هیوندایی
درآخر هم این خودروساز کرهای بود که به این جریان ملحق شد. لوگوی این برند که نشاندهنده دو نفر در حال دست دادن است همواره بهعنوان نشانی از همکاری و اتحاد در این کمپانی حضور داشت. اما چنین عملی در زمان حال پذیرفتنی نیست به همین دلیل به شکل مناسبی تغییر کرد.