خانهاخبار
ماه آینده موبایلی با دوربین 192 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

ماه آینده موبایلی با دوربین 192 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

بر اساس اعلام یکی از افشاگران شبکه اجتماعی ویبو، ماه آینده میلادی قرار است شاهد رونمایی از تلفن هوشمندی باشیم که دوربینی با لنز اصلی 192 مگاپیکسلی خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱/۲۰

نبرد مگاپیکسل‌ها چند وقتی است که جان تازه‌ای گرفته و پس از عرضه دستگاه‌هایی با دوربین‌های ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی شاهد عرضه گوشی‌هایی با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی بودیم. اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت‌ها به این ارقام راضی نشده‌اند. به گزارش اکانت افشاگر Digital chat station در شبکه اجتماعی چینی ویبو، ماه آینده میلادی قرار است تلفن هوشمندی با دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی معرفی شود.

این افشاگر می‌گوید دستگاه مذکور از چیپست SM7250 استفاده خواهد کرد که همان اسنپدراگون ۷۶۵ کوآلکام است؛ در نتیجه این گوشی پرچمدار نخواهد بود. با این حساب، می‌توانیم منتظر موبایلی با قیمت مناسب باشیم. چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ از دوربین‌های ۱۹۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند اما این پشتیبانی صرفا به عکاسی ساده محدود است و نمی‌توانید از قابلیت HDR یا رایانش چندفریمی استفاده کنید.

اکنون سوال اصلی این‌جاست که کدام شرکت دست به رونمایی از موبایلی با دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی خواهد زد؟ اخیرا گزارشی منتشر شده بود که از تدارک ال‌جی برای عرضه تلفن هوشمندی با قابلیت 5G و چیپستی از سری اسنپدراگون ۷۰۰ خبر می‌داد. ولی در چند وقت گذشته، همواره شیائومی بوده که برای اولین بار از دوربین‌های ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

این نخستین باری نیست که صحبت از دوربین‌های دارای رزولوشن بالا به میان می‌آید. کوآلکام قبلا تایید کرده بود که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ از دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و آن‌ها با یک شرکت دیگر مشغول کار روی سنسوری با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل هستند. آیا به نظر شما لنزی با رزولوشن ۱۹۲ مگاپیکسلی به درد مصارف عادی کاربران خواهد خورد؟ دیدگاه‌های خود را با ما و کاربران جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۹/۱/۲۱
منظور شما سنسوری با رزولوشن ۱۹۲ مگا پیکسل بود؟به نظر من خیر.اینها فقط جنبه تبلیغاتی دارد