خانهاخبار
گوشی Oppo Ace2 و ایرباد Enco W31 در 25 فروردین به بازار می‌آیند

گوشی Oppo Ace2 و ایرباد Enco W31 در 25 فروردین به بازار می‌آیند

یکی از مسئولان بلندپایه شرکت اوپو اخیرا در پستی تایید کرده که تلفن هوشمند Ace2 و هندزفری بیسیم Enco W31 TWS در تاریخ 25 معرفی و وارد بازار می‌شوند.
۱۳۹۹/۱/۱۹

معاون ارشد شرکت اوپو، برین شن، اخیرا تایید کرده که این شرکت در تاریخ ۱۳ آوریل مصادف با ۲۵ فروردین از گوشی بعدی برند Ace رونمایی خواهد کرد. برخلاف Oppo Reno Ace که در ماه اکتبر از راه رسید، وارث این گوشی قرار نیست اسم Reno را یدک بکشد. در نتیجه پیش‌بینی می‌شود که اسم این موبایل Oppo Ace2 باشد. این کمپانی چینی همچنین امروز اعلام کرد که ایرباد بیسیم Enco W31 TWS را همراه با Ace2 معرفی خواهد کرد.

معاون ارشد اوپو امروز تیزری تبلیغاتی از Ace2 منتشر کرد که البته اطلاعات خاصی در آن ارائه نشده است. این شرکت احتمالا تا تاریخ ۲۵ فروردین روزانه به انتشار تبلیغات گوناگون از این تلفن هوشمند خواهد پرداخت.

image

اوپو در ابتدای ماه گذشته میلادی، همزمان با رونمایی از اوپو رینو ۳ پرو 4G ایربادی به نام Enco 31 TWS را در هند معرفی کرد. قیمت دستگاه ۵۹ دلار بود و در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی معرفی شد. حالا اکانت اوپو در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرده که Enco 31 TWS در تاریخ ۲۵ فروردین به بازار می‌آید.

image

طبق گزارش‌ها، اوپو Ace2 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد داشت. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند. اوپو Ace2 در سرویس بنچمارک آنتوتو امتیاز ۵۶۰ هزار را کسب کرده است.

موبایل آتی اوپو احتمالا از حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و می‌توانید این مقدار را با کارت حافظه ارتقا دهید. این گوشی باتری دو قسمتی خواهد داشت و حداقل ظرفیت یکی از قسمت‌های آن ۱۹۵۵ میلی آمپر ساعت خواهد بود. گفته شده که اوپو Ac2 از شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژ بیسیم ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

تلفن مذکور به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته ColorOS 7 روانه بازار می‌شود. این گوشی در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و برای دوربین سلفی از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)