خانهاخبار
والپیپیرهای هوآوی پی 40 را دانلود کنید

والپیپیرهای هوآوی پی 40 را دانلود کنید

اخیرا هوآوی سری پرچمدار جدید خود را تحت عنوان P40 معرفی نمود که والپیپرهای این پرچمداران هم‌اکنون برای دانلود در دسترس قرار گرفتند. این والپیپرها برروی هر سه دیوایس هوآوی P40، P40 Pro و P40 Pro+ مشترک هستند.
۱۳۹۹/۱/۲۱

​بیشتر این والپیپرها تصاویر انتزاعی را به نمایش می‌گذارند. چنانچه به این نوع تصاویر علاقمند هستید واقعا ارزش دانلود را دارد.

هر 3 دیوایس گوشی هوشمند هوآوی P40 با رزولوشن FullHD+ عرضه شدند و در این والپیپر گالری شاهد 23 تصویر با کیفیت FullHD+ هستیم.

طراحی ظاهری مجموعه گوشی‌های هوشمند هوآوی P40 بسیار مشابه یکدیگر است. P40 کوچکترین مدل این سری‌ست و نمایشگری تخت دارد. میتوان گفت هوآوی P40 و P40 Pro+ از نظر اندازه و ظاهر با یکدیگر برابرند و تا مقدار زیادی به سختی می‌توان آنها را تشخیص داد.

هوآوی P40 Pro+ تنها مدلی‌ست که بخش پشتی آن با سرامیک کار شده است و دو گوشی دیگر ترکیبی از شیشه و فلز را شامل می‌شوند. هر 3 گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری EMUI عرضه می‌شوند.

شایان ذکر است که بدلیل تحریم‌های آمریکا، خدمات گوگل در سری هوآوی P40 غایب هستند و هر سه مدل از جایگزین هوآوی تحت عنوان HMS بهره‌مند هستند.

نیروی گوشی‌های هوشمند هوآوی P40 توسط Kirin 990 تامین می‌شود. ضمن بهره‌مندی هر 3 مدل از کایرین 990 از 5G هم پشتیبانی می‌کنند. دوربین اصلی این مجموعه یک حسگر 50مگاپیکسلی‌ست.

image

 

هر کدام از این گوشی‌ها چند دوربین در پشت خود جای داده‌اند که مدل P40 Pro+ قدرتمندترین مجموعه دوربین را دارد. این بار هم لایکا وظیفه تامین لنزها را برعهده داشته است.

هوآوی P40 Pro و P40 Pro+ از شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و P40 شارژر سیمی دارد. همینطور اسکنر اثر انگشت هر 3 گوشی در زیر نمایشگر قرار دارد.

باید دید در ادامه هوآوی بدون خدمات گوگل چگونه ادامه می‌دهد هرچند اپ‌گالری تااینجا بسیار خوب عمل کرده است.

Download P40 Wallpapers

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)