خانهاخبار
گوشی Vivo Y50 با تراشه اسنپدراگون 665 از راه رسید

گوشی Vivo Y50 با تراشه اسنپدراگون 665 از راه رسید

شعبه کامبوج شرکت ویوو امروز از تلفن هوشمندی به نام Vivo Y50 رونمایی کرد که دوربینی چهارگانه دارد و ضمن برخورداری از چیپست اسنپدراگون 665 با قیمت کمتر از 300 دلار وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۱/۱۹

تلفن هوشمند Vivo Y50 از طریق پستی توسط شعبه کامبوج ویوو در شبکه اجتماعی فیسبوک معرفی شد. این دستگاه از امروز با قیمت ۲۵۰ دلار برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و عرضه رسمی آن از تاریخ ۲۳ فروردین صورت می‌پذیرد.

image

Vivo Y50 نمایشگری ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن 1080p دارد که این شرکت پنل آن را Ultra O نامیده است؛ یعنی در گوشه سمت چپ این نمایشگر حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. این گوشی در قاب عقب دوربینی چهارگانه دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره است.

image

موبایل جدید ویوو یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از طریق درگاه USB-C با سرعت ۱۸ وات شارژ می‌شود. این گوشی همچنین حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد که آن را روی قاب پشتی دستگاه مشاهده می‌کنید. Vivo Y50 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ است و همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید که می‌توانید آن را با کارت حافظه ارتقا دهید.

این محصول هنوز در وب‌سایت رسمی شرکت ویوو حاضر نشده، اما می‌توانید آن را از طریق فروشگاه Laure.com.kh در رنگ‌های آبی و مشکی پیدا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)