خانهاخبار
Infinix Note 7 و Infinix Note 7 Lite با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شدند

Infinix Note 7 و Infinix Note 7 Lite با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شدند

شرکت اینفینیکس امروز از دو موبایل هوشمند جدید به رونمایی کرده که دوربین چهارگانه دارند و با باتری بزرگ خود می‌توانند برای مدت زمان زیادی پاسخگوی نیازهای شما باشند.
۱۳۹۹/۱/۱۹

شرکت Infinix که به‌تازگی از تلفن هوشمند Infinix S5 Pro رونمایی کرده بود، حالا به سراغ پرده‌برداری از دو دستگاه دیگر رفته که تاکید زیادی بر قابلیت‌های دوربین و باتری آن‌ها دارد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با Infinix Note 7 و Infinix Note 7 Lite آشنا شوید.

Infinix Note 7

image

گوشی Infinix Note 7 جذاب‌ترین دستگاه در میان دو محصول جدید اینفینیکس است. این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۹۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۶۴۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد که میزبان یک دوربین سلفی حفره‌ای با لنز ۱۶ مگاپیکسلی است. Infinix Note 7 از چیپست هشت هسته‌ای هلیو G70 مدیاتک استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد.

image

این گوشی در قاب عقب خود چهار دوربین دارد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز مخصوص عکاسی شبانه با دیافراگم f/1.8 است. Infinix Note 7 از یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با شارژر سریع ۱۸ واتی شارژ می‌شود. این دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید اما از پوسته اختصاصی X OS بهره می‌برد.

Infinix Note 7 Lite

image

موبایل Infinix Note 7 Lite نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۶۴۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با طراحی حفره‌ای است. این گوشی از چیپست هلیو P22 مدیاتک استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. Infinix Note 7 Lite در بخش دوربین و باتری شبیه برادر بزرگترش است اما از شارژ سریع ۱۰ واتی بهره می‌برد.

image

شرکت اینفینیکس هنوز از قیمت و تاریخ عرضه Infinix Note 7 و Infinix Note 7 Lite رونمایی نکرده، اما احتمالا به‌زودی باید منتظر ورود آن‌ها به بازار باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی اکبر

۱۳۹۹/۱/۲۰
رزولیشن صفحه خیلی کمه توی این ابعاد احتمالا تراکم پیکسل280 بده ک عملا بدرد نخور میشه