خانهاخبار
اپل هم به تولید ماسک و محافظ پزشکی صورت مشغول شد

اپل هم به تولید ماسک و محافظ پزشکی صورت مشغول شد

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، در توئیت تازه‌ای اعلام کرده که آن‌ها بیش از 20 میلیون ماسک عادی و 1 میلیون محافظ پزشکی مخصوص کادر درمان تولید کرده‌اند و آن‌ها را به دست نیازمندان خواهند رساند.
۱۳۹۹/۱/۱۹

همه‌گیری کووید-۱۹ در سراسر دنیا روی شرکت‌های مختلف اثر گذاشته و حتی غولی مثل اپل نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. اکنون تقریبا تمام کارکنان اپل دورکار شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که عرضه شماری از محصولات این شرکت به تعویق بیفتد. با این حال، کوپرتینویی‌ها اقدامات اصلاح‌کننده‌ای را در پیش گرفته‌اند که می‌تواند به کاهش اثرات ویروس کرونا در سطح جامعه کمک کند.

یکی از این اقدامات که امروز توسط مدیرعامل اپل، تیم کوک، تشریح شد اقدامی مستقیم برای کمک به مردم به منظور مبارزه با کووید-۱۹ است. کوک در توئیت جدید خود اعلام کرده که اپل تاکنون بیش از ۲۰ میلیون ماسک تولید کرده و در تلاش است تا با کمک دولت‌ها آن‌ها را به مناطق نیازمند ارسال کند.

این شرکت همچنین با همکاری طراحان، مهندسان، پیمانکاران و تیم‌های بسته‌بندی به تولید محافظ‌های صورت برای کادر درمانی پرداخته است. یکی از این محافظ‌ها در ویدیوی ارسالی تیم کوک به نمایش گذاشته شده است. مدیرعامل اپل می‌گوید این محافظ‌ها ظرف مدت کمتر از دو دقیقه قابل سرهم‌بندی هستند و به طور کامل با نیاز کاربر تطبیق پیدا می‌کنند.

اولین محموله این محافظ‌ها هفته گذشته به مرکز Kaiser در دره سانتا کلارا ارسال شده و پزشکان آن مرکز واکنش‌های بسیار مثبتی نسبت به این محصول داشته‌اند. کوپرتینویی‌ها در طول هفته گذشته حدود یک میلیون محافظ صورت را برای مراکز درمانی ارسال کرده‌اند و در آینده نیز هر هفته یک میلیون محافظ به دست کادر درمان می‌رسانند. ارسال این محموله‌ها در حال حاضر صرفا محدود به ایالات متحده است، اما اپل امید دارد که در آینده بتوانند به خارج از ایالات متحده نیز کمک کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)