خانهاخبار
ویژگی های جدیدترین آپدیت برای OnePlus 7T Pro و OnePlus 7T

ویژگی های جدیدترین آپدیت برای OnePlus 7T Pro و OnePlus 7T

گوشی ­های OnePlus 7T Pro و OnePlus 7T در آخرین آپدیت که فعلا در هند عرضه شده ویژگی­ های جدیدی را دریافت میکنند که مهمترین آن وجود یک patch امنیتی­ ست.
۱۳۹۹/۱/۱۸

گوشیهای OnePlus 7T Pro و OnePlus 7T در آخرین آپدیت که فعلا در هند عرضه شده ویژگی­های جدیدی را دریافت میکنند که مهمترین آن وجود یک patch امنیتی­ست. یک ویژگی دیگر بهبود سرعت آهسته ویدئو در خود اپلیکیشن دوربین است. ریلیز OTA برای گوشی­های 7T Pro و OnePlus 7T امری طبیعی­ست. OnePlus با این روش در ابتدا آپدیت را برای درصد اندکی از کاربران عرضه میکند و اگر تا چند روز باگ مهمی گزارش نشود، آپدیت برای دیگر کاربران نیز در دسترس قرار میگیرد.

همانطور که خواندید کمپانی OnePlus اعلام کرد که گوشیهای هوشمند 7T Pro و 7T در هند جدیدترین آپدیت OxygenOS 10.3.2 را دریافت کردند که نسخه جهانی برای OnePlus 7T با نام OxygenOS 10.0.9 و OnePlus 7T Pro با نام OxygenOS 10.0.8 عرضه خواهد شد. پیشنهاد میکنیم به محض دریافت اعلان نسبت به آپدیت اقدام کنید چرا که patch امنیتی ماه مارچ 2020 را بهمراه دارد. اگر هم اعلانی دریافت نکردید از این مسیر بصورت دستی اقدام کنید:

Settings > Software Update .

نصب آپدیت از طریق یک وای-فای مناسب بهترین راه است. همینطور پیشنهاد میکنیم مادامی که گوشی در حال آپدیت است، آن را در حال شارژ نگاه دارید.

image

 

آپدیت اخیر، ویژگی­های یکسانی را برای OnePlus 7T Pro و OnePlus 7T بهمراه دارد و غیر از پچ امنیتی ماه مارچ 2020 ثبات ضبط ویدئو در حالت Slow-mo را بهبود بخشیده است. همینطور ناپدیدشدن گاه­گاه اسکرین­شات­ها در گالری فیکس شده است. پخش ویدئو بدون لگ، بهبود مدیریت رَم و پایداری سیستمی همراه با فیکس شدن چند مورد دیگر از نکات قابل ذکر این آپدیت بشمار می­آیند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)