خانهاخبار
پرچمدار نوکیا 9.3 احتمالا در نیمه دوم 2020 معرفی می‌شود

پرچمدار نوکیا 9.3 احتمالا در نیمه دوم 2020 معرفی می‌شود

بر اساس گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، شرکت HMD Global به دنبال آن است تا پرچمدار بعدی خود را با برخورداری از چیپست اسنپدراگون 865 و با نام نوکیا 9.3 پیورویو در نیمه دوم سال معرفی کند.
۱۳۹۹/۱/۱۷

با وجود این که دنبال کردن تمام تلفن‌های هوشمندی که در دوران مالکیت HMD Global بر برند نوکیا وارد بازار شد‌ه‌اند بسیار سخت است، اما حداقل در خصوص پرچمداران این برند به راحتی می‌توانیم فهرستی تهیه کنیم تا بدانیم عملکرد این کمپانی چگونه بوده است.

اچ‌ام‌دی گلوبال پارسال از پرچمدار قدرتمندی به نام نوکیا ۹ پیورویو رونمایی کرد که پس از مدت‌ها انتظار و عرضه میان‌رده‌های گوناگون وارد بازار شد. اکنون دیرزمانی است که چشم به راه نسل بعدی این پرچمدار هستیم و می‌خواهیم ببینیم که نوکیا چه دستگاهی برای ما تدارک دیده است. پیش‌تر شایعات حاکی از آن بود که پرچمدار جدیدی با نام نوکیا ۹.۱ پیورویو قرار است در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ معرفی شود، اما برنامه‌های HMD دستخوش تغییر شد. در ادامه شایعات به وارثی تحت عنوان نوکیا ۹.۲ اشاره کردند.

حالا با توجه به تلفن‌های جدید این شرکت که همگی با نام‌های نوکیا ۱.۳، ۲.۳، ۵.۳ و ۸.۳ وارد بازار شده‌اند، به نظر می‌رسد که وارث نوکیا ۹ قرار است مستقیما به جای نوکیا ۹.۱ یا ۹.۲ از نام نوکیا ۹.۳ استفاده کند. متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن عرضه این گوشی شده و وب‌سایت NokiaPowerUser می‌گوید برنامه‌های زمانی HMD دچار تغییرات گسترده‌ای شده‌اند.

image

از آن‌جایی که زنجیره تامین تولیدکنندگان موبایل دچار مشکلات مختلفی شده است، عرضه نوکیا ۹.۳ پیورویو ممکن است تا اواسط یا حتی اواخر نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به تعویق بیفتد. این بازه زمانی بازه‌ای بسیار طولانی است که از اواخر ماه اوت تا دسامبر امسال را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، تاخیر قابل توجه نسبت به شایعات اخیری را نشان می‌دهد که از عرضه احتمالی این دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۲۰ خبر داده بودند.

در کنار این‌ها، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لغو کامل عرضه نوکیا ۹.۳ مطرح شده است. این گمانه‌زنی‌ها معتقدند که HMD می‌تواند با نوکیا ۸.۳ به رقابت با تلفن‌های هوشمندی مثل پیکسل ۵ گوگل و پرچمدار بعدی ال‌جی برود. نوکیا ۸.۳ از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم دارد.

گفتنی است، به‌رغم شکست قابل توجه نوکیا ۹ پیورویو در بازار مصرفی، HMD همچنان از خیر بازار تلفن‌های پرچمدار نگذشته و به کار روی دستگاهی با برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ ادامه می‌دهد. با این حال، با توجه به زمان نسبتا زیادی که تا عرضه پرچمدار بعدی برند نوکیا باقی مانده فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده چه اخباری منتشر خواهد شد و این شرکت چه مسیری را در پیش خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)