خانهاخبار
رندرهای رسمی و مشخصات Vivo Y50 لو رفت

رندرهای رسمی و مشخصات Vivo Y50 لو رفت

ویوو احتمالا به زودی از تلفن هوشمندی به نام Vivo Y50 رونمایی خواهد کرد که نمایشگری 6.53 اینچی دارد و از چیپست اسنپدراگون 665 استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۱۷

نام تجاری Vivo Y50 اولین بار در اوایل سال جاری میلادی در پایگاه داده IMEI مشاهده و تایید شد. این دستگاه اخیرا با شماره مدل Vivo V1935 سر از Google Play Console درآورد تا این احتمال مطرح شود که به‌زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. اکنون افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore تعدادی رندر رسمی و بخشی از مشخصات کلیدی Vivo Y50 را منتشر کرده که ظاهرا آن‌ها را از منبعی رسمی در کامبوج به دست آورده است.

طراحی Vivo Y50

image

رندرهای Vivo Y50 نشان می‌دهد که این گوشی نمایشگری تمام صفحه با دوربین سلفی حفره‌ای دارد. موبایل مذکور در دو رنگ مشکی و طیف بنفش به بازار می‌آید و در قاب عقب آن ماژولی مستطیلی شامل چهار لنز دوربین به چشم می‌خورد. علاوه بر این، در سمت راست این ماژول می‌توانیم حسگر اثر انگشت فیزیکی دستگاه را ببینیم.

مشخصات Vivo Y50

image

Vivo Y50 نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع Ultra O با رزولوشن +FHD معادل ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. پیش‌تر گوگل پلی کنسول نشان داده بود که Vivo Y50 نسخه ضعیف‌تری با ۶ گیگابایت رم هم خواهد داشت.

image

در قاب عقب این گوشی دوربینی قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای، یک لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴ سانتی متری است. Vivo Y50 از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی سازگار است.

قیمت Vivo Y50

image

قیمت تلفن هوشمند Vivo Y50 در صفحه رسمی فیسبوک ویوو کامبوج ۲۴۹ دلار ذکر شده است. فعلا صحبتی از تاریخ عرضه این گوشی به میان نیامده و نمی‌دانیم که دستگاه مذکور در چه بازارهایی عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Jahan

۱۴۰۱/۱۰/۱۷
سلام من از گوشی vivo y50 استفاده میکنم من در افغانستان زندگی دارم ولی در بخش region seeting گوشی زبان فارسی و نام کشور من نیست حال میشه لطف کنن بگویید چه طور میشود اضافه نمود!