خانهاخبار
iOS 14 امکاناتی برای شخصی‌سازی والپیپرها و ویجت‌ها خواهد داشت

iOS 14 امکاناتی برای شخصی‌سازی والپیپرها و ویجت‌ها خواهد داشت

با توجه به گزارش‌ها و تصاویری که از iOS 14 منتشر شده به نظر می‌رسد که اپل در iOS 14 امکاناتی فراهم کرده تا کاربران بتوانند والپیپرها و ویجت‌های خود را مطابق میل خود شخصی‌سازی کنند.
۱۳۹۹/۱/۱۷

به‌گزارش وب‌سایت 9to5Mac و حساب کاربری توئیتر DongleBookPro، ظاهرا در iOS 14 برای اولین بار شاهد ارائه قابلیت‌هایی برای شخصی‌سازی ویجت‌ها و والپیپرهای صفحه خواهیم بود. به نظر می‌رسد که اپل امکانی را در iOS 14 در اختیار کاربران قرار داده که اجازه می‌دهد ویجت‌ها مثل آیکن اپلیکیشن‌ها روی صفحه جابجا شوند.

این قابلیت تحت عنوان Avocado معرفی شده و فعلا هیچ اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست. گفته می‌شود که اپل هنوز مشغول کار روی این ویژگی است و این احتمال وجود دارد که آن را از نسخه نهایی سیستم عامل خود حذف کند.

حساب کاربری توئیتر DongleBookPro هم دست به افشای تصاویری از تنظیمات جدید بخش والپیپرهای iOS 14 زده است. در این تصاویر منوی جدیدی به نام Collections را می‌بینیم که کاربران می‌توانند در آن تصاویر خود را وارد کنند. ستون جدید iOS 13 نشان می‌دهد که اپل والپیپرهای پیش‌فرض iOS 13 را حذف نخواهد کرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد والپیپرهای مشابه را با یکدیگر گروه‌بندی کند تا کاربر به جای اسکرول کردن به سمت پایین بتواند به سمت چپ و راست اسکرول داشته باشد.

در یکی از این تصاویر گزینه جدیدی به نام Home Screen Appearance دیده می‌شود که اجازه می‌دهد کاربر ظاهر والپیپر فعلی خود را تغییر دهد. ظاهرا حالا کاربران می‌توانند بین والپیپرهای تیره، کم‌نور، محو و عادی انتخاب داشته باشند. پیش‌بینی می‌شود که اپل iOS 14 را در رویداد آنلاین WWDC 2020 معرفی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)