خانهاخبار
بنچمارک وان پلاس 8 پرو با 12 گیگابایت رم مشاهده شد

بنچمارک وان پلاس 8 پرو با 12 گیگابایت رم مشاهده شد

سرویس بنچمارک گیک‌بنچ 5 به‌تازگی از ثبت تلفن هوشمندی با شماره مدل OnePlus IN2025 خبر داده که احتمالا همان وان پلاس 8 پرو است و 12 گیگابایت حافظه رم دارد.
۱۳۹۹/۱/۱۷

در چند وقت اخیرا شایعات زیادی پیرامون تلفن‌های هوشمند سری وان پلاس ۸ مطرح شده است. به‌تازگی دستگاهی با شماره مدل OnePlus IN2025 در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ ۵ رویت شده که احتمالا وان پلاس ۸ پرو است. این گوشی توانسته در آزمایش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات ۹۰۶ و ۳۳۹۸ را کسب کند. این گوشی ۱۲ گیگابایت رم دارد و از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. سری وان پلاس ۸ قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین معرفی شود.

طبق گمانه‌زنی‌ها، وان پلاس ۸ پرو نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این تلفن هوشمند از جدیدترین چیپست پرچمدار کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ استفاده می‌کند. چهار دوربین در قاب عقب این موبایل به چشم می‌خورد که سه تا با چینش عمودی زیر هم قرار گرفته و چهارمی که از نوع زمان پرواز است در کنار آن‌ها دیده می‌شود. وان پلاس ۸ پرو یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع بیسیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

وان پلاس ۸ نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع امولد با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد داشت. این گوشی در مدل‌های ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که حافظه داخلی همگی آن‌ها از نوع UFS 3.0 است. طبق گزارش‌ها، این تلفن هوشمند از دوربینی سه‌گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دو لنز بعدی این دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است. وان پلاس ۸ قرار است یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی داشته باشد که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس تا سال ۲۰۱۸ عادت داشت که سالانه دو تلفن هوشمند معرفی کند، اما آن‌ها پارسال از مدل تازه‌ای تحت عنوان پرو رونمایی کردند. بنابراین سوای از نسخه‌های مک‌لارن، هر سال چهار گوشی از برند وان پلاس به بازار می‌آید. گفته می‌شود که امسال علاوه بر این چهار مدل باید منتظر نسخه دیگری تحت عنوان لایت باشیم که سخت‌افزار ضعیف‌تر و قیمت کمتری دارد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)