خانهاخبار
اولین تصویر زنده از آنر پلی 4T منتشر شد

اولین تصویر زنده از آنر پلی 4T منتشر شد

مدیر محصول شرکت آنر در پست جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو تصویری از این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته که طراحی Honor Play 4T را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۱/۱۶

آنر همزمان با اعلام تاریخ عرضه تلفن‌های هوشمند سری Honor Play 4T، وی شیالانگ را به عنوان مدیر محصول جدید خود معرفی کرد. آقای شیالانگ حالا تصویری را در صفحه شخصی ویبوی خود به اشتراک گذاشته که بخشی از طراحی آنر پلی 4T را نشان می‌دهد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، آنر پلی 4T دوربینی با چینش عمودی خواهد داشت که درون ماژولی به شکل مستطیل قرار دارد. اگرچه این تصویر چیز زیادی از خود گوشی را نشان نمی‌دهد، ولی با توجه به گزارش‌ها و رندرهای قبلی ما از بخشی از پیکربندی سخت‌افزار این گوشی مطلع هستیم.

image

آنر پلی 4T قرار است همراه با نسخه پرویی عرضه شود که تفاوت عمده آن‌ها به دوربین، نمایشگر و حسگر اثر انگشت‌شان برمی‌گردد؛ جایی که مدل عادی پنلی ۶.۳۹ اینچی از نوع HD+ IPS LCD خواهد داشت که میزبان حفره‌ای برای دوربین سلفی است و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن به چشم می‌خورد، در حالی که در مدل پرو پنلی ۶.۳ اینچی از نوع FHD+ OLED با ناچ قطره‌ای وجود دارد و حسگر اثر انگشت زیر خود صفحه نمایش قرار گرفته است.

گفته می‌شود که مدل پرو از چیپست جدید Kirin 820 5G استفاده می‌کند که اولین بار همراه با آنر 30S معرفی شد. در آن سو، مدل استاندارد با چیپستی ناشناخته به بازار می‌آید که پردازنده آن هشت هسته دارد و با سرعت ساعت ۲ گیگاهرتز کار می‌کند. هر دو گوشی پیکربندی ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی دارند اما مدل استاندارد در نسخه ۴ + ۶۴ گیگابایتی و مدل پرو در نسخه ۶ + ۲۵۶ گیگابایتی هم عرضه خواهد شد.

image

هر دو مدل این تلفن هوشمند با باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود اما فقط مدل پرو از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین، آنر پلی 4T دوربینی دوگانه شامل لنزهای ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی مجهز به دوربینی ۸ مگاپیکسلی است. در حالی که آنر پلی 4T پرو دوربینی سه‌گانه شامل لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)