خانهاخبار
گوشی های نوا 7، نوا 7 SE و نوا 7 پرو به زودی معرفی خواهند شد

گوشی های نوا 7، نوا 7 SE و نوا 7 پرو به زودی معرفی خواهند شد

مسئولان هوآوی در تدارک آن هستند تا در آینده نزدیک، از محصولات جدید خود رونمایی کنند.
۱۳۹۹/۱/۱۶

همان طور که مستحضر هستید، در ماه فوریه سال جاری شاهد معرفی گوشی هوشمند Nova 7i بودیم و حالا به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک، اعضای جدیدی به خانواده نوا 7 اضافه می‌شوند.

بر اساس شایعاتی که از کشور چین به گوش می‌رسد، سه محصول جدید با نام‌های زیر، در روز 23 آوریل مصادف با چهارم اردیبهشت ماه به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد و پنج روز بعد، یعنی بیست و هشتم آوریل مصادف با 9 اردیبهشت، برای فروش در دسترس قرار می‌گیرند.

  • Nova 7
  • Nova 3 SE
  • Nova 7 Pro

image

 

هر سه مدل از محصولات یاد شده، به چیپست‌های HiSilicon مجهز خواهند بود که احتمالا یکی یا چند مورد از عناوین ذکر شده در این قسمت را شامل می‌شود:

  • Kirin 820
  • Kirin 985
  • Kirin 990 5G

بر اساس شایعات، از آنجا که نسل پیشین Nova 7 SE به چیپست Kirin 810 مجهز بود، لذا پیش بینی می‌شود که نوا 7 SE به پردازنده Kirin 820 مجهز باشد. گوشی هوشمند نوا 7 از پردازنده Kirin 985 برخوردار خواهد بود و مدل پرو این خانواده، احتمالا به چیپست Kirin 990 5G مجهز می‌شود. چیپست کایرین 985 مطمئنا نسبت به Kirin 990 سطح پایین‌تری خواهد داشت، اما عملکرد آن در مقایسه با Kirin 980 بهتر است.

شایان ذکر است که هر سه مدل یاد شده در ابتدای متن، به نسل پنجم شبکه مخابراتی ( 5G) مجهز خواهند بود. پیشرفته ترین مدل این خانواده، یعنی نوا 7 پرو پیش بینی می‌شود که با قیمت 3500 CNY معادل 493 دلار (456 یورو) روانه بازار شود. مدل‌های Nova 7 و Nova 7 SE مطمئنا ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهند بود، اما متأسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت آنها در دسترس نیست.

همان طور که اشاره شد، این موارد تنها در حد پیش بینی و شایعه است و تا زمان رونمایی رسمی از محصول، باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)