خانهاخبار
افشای مشخصات فورد برانکو اسپرت 2021

افشای مشخصات فورد برانکو اسپرت 2021

چند هفته پیش، اطلاعات یک بروشور راهنمای فروشنده به بیرون درز کرده و سطح بیشتری از تریم ها و موتورهای مورد انتظار برای فورد برانکو اسپرت را نمایان ساخته است.
۱۳۹۹/۱/۱۶

این اطلاعات اکنون توسط NHTSA تأیید شده است، اما چیزی که مورد توجه ما قرار گرفته است، تائید وجود دو موتور و 5 تریم مختلف است.

همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، این کراس اوور جدید یا با یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ و یا یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو عرضه می‌شود. خروجی موتورها ذکر نشده است، اما از آنجا که Bronco Sport زیربنای خود را با Escape جدید به اشتراک خواهد گذاشت، فرض بر این است که خروجی‌ها به ترتیب 180 اسب بخار و240 نیوتون متر و 250 اسب بخار و 373 نیوتن متر گشتاور برای موتور 1.5 لیتری و موتور 2.0 لیتری باشند.

image

image

image

طبق این اطلاعات، برانکو اسپرت شامل 5 تریم مختلف می‌شود که بجای استفاده از سیستم نام‌گذاری متداول فورد ( مدل‌هایS ، SE ، SEL و Titanium )،از اسامی پارک‌های ملی ایالات متحده استفاده خواهد شد.

این اطلاعات وجود سیستم تمام چرخ متحرک را به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها تأیید می‌کند.

همچنین این بروشور وجود 10 رنگ مختلف را برای فورد برانکو نشان می‌دهد. این رنگ‌ها شامل موارد زیر خواهد بود: Alto Blue Metallic، Area 51، Cactus Grey، Grey Carbonized، Cyber ​​Orange Metallic، Iconic Silver، Kodiak Brown، Oxford White، Rapid Red Metallic و Shadow Black، که تمامی این رنگ‌ها امکان سفارش با سقف‌های متضاد سیاه یا خاکستری را نیز دارند.

امکان انتخاب بین دو طرح چرخ 17 اینچی نیز ذکر شده است، همچنین امکان سفارش سه گزینه پارچه نارنجی و خاکستری یا چرم به رنگ مشکی برای تریم داخلی وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)