خانهاخبار
فروشگاه آنلاین اپل نام آیفون ارزان قیمت بعدی را تایید کرد

فروشگاه آنلاین اپل نام آیفون ارزان قیمت بعدی را تایید کرد

بر اساس اطلاعاتی که در فروشگاه اینترنتی شرکت اپل ثبت شده، ظاهرا نام تلفن هوشمند ارزان قیمت بعدی کوپرتینویی‌ها سهوا در این وب‌سایت لو رفته است.
۱۳۹۹/۱/۱۵

بر اساس اطلاعاتی که دیروز در فروشگاه آنلاین اپل انتشار یافت، به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها تصادفا نام آیفون ارزان قیمت بعدی خود را افشا کرده‌اند. در فروشگاه اپل صفحه‌ای برای فروش کیس محافظ Belkin InvisiGlass Ultra وجود دارد که در بخش دستگاه‌های سازگار اسامی آیفون ۷، آیفون ۸ و آیفون SE ذکر شده است. شایعات قبلی حاکی از آن بود که آیفون ارزان قیمت بعدی آیفون ۹ یا آیفون SE 2 نام خواهد گرفت. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها دوباره می‌خواهند از همان نام آیفون SE استفاده کنند.

کیس محافظ Belkin InvisiGlass Ultra هم‌اکنون برای فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. ظاهرا حضور نام آیفون SE اشتباهی سهوی از سوی مسئولین فروشگاه اپل بوده، چون اسم این دستگاه در منوی کشویی حاضر در آن صفحه وجود ندارد و در آن‌جا صرفا می‌توانید آیفون ۷ و آیفون ۸ را انتخاب کنید.

image

استفاده مجدد از نام آیفون SE

اگر این نام‌گذاری صحیح باشد، این نخستین باری خواهد بود که اپل از یک اسم برای دو آیفون مجزا استفاده می‌کند. آیفون SE نسل اول که در واقع آیفونی مبتنی بر آیفون ۵ بود در ماه مارس سال ۲۰۱۶ معرفی شد. مدل‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آن دستگاه در ماه مارس ۲۰۱۷ از رده خارج و مدل‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی جای آن را گرفتند. این دو مدل نیز در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ از ویترین فروشگاه‌ها خارج شدند.

گفته می‌شود که آیفون SE 2 نسخه ارتقایافته همان آیفون با سخت‌افزارهای جدید است. این گوشی احتمالا ۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت تا از این حیث شبیه نسل اول آیفون SE باشد. در حال حاضر، بزرگ‌ترین سوال پیرامون این محصول تاریخ عرضه آن است. در ابتدا قرار بود اپل آیفون SE 2 را در ماه مارس معرفی کند، اما شیوع ویروس کرونا این برنامه را به تعویق انداخت. در ادامه شایعه‌ای مدعی شد که این دستگاه در تاریخ ۱۵ آوریل رونمایی می‌شود، اما به‌تازگی گزارشی به سطح اینترنت راه یافته که از احتمال معرفی آیفون SE 2 در تاریخ ۱۵ فروردین خبر می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)