خانهاخبار
آنتوتو فهرست 10 پرچمدار برتر ماه مارس را منتشر کرد

آنتوتو فهرست 10 پرچمدار برتر ماه مارس را منتشر کرد

بنچمارک آنتوتو مطابق معمول از فهرستی شامل 10 تلفن هوشمند برتر ماه مارس رونمایی کرد. تمامی موبایل‌های این فهرست از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 865 استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۱/۱۶

شیائومی می ۱۰ پرو 5G ماه گذشته توانست عنوان برترین تلفن هوشمند فوریه بنچمارک آنتوتو را به دست آورد. این سرویس حالا امروز فهرست ۱۰ موبایل پرچمدار قدرتمند ماه مارس را منتشر کرده است. در این فهرست رتبه اول به اوپو فایند ایکس ۲ پرو اختصاص یافته که امتیاز ۶۰۶٫۳۸۹ را به دست آورده است. در جایگاه دوم نام شیائومی می ۱۰ پرو را می‌بینیم که امتیاز ۵۹۸٫۵۷۲ را کسب کرده است. این دو گوشی ۱۲ گیگابایت رم LPDRR5 دارند و از حافظه داخلی UFS 3.0 بهره می‌برند.

فایند ایکس ۲ سومین موبایل این فهرست با امتیاز ۵۹۰٫۲۵۳ است. در جایگاه چهارم اسم ردمی K30 پرو را با امتیاز ۵۸۹٫۶۰۷ می‌بینیم. iQOO 3 با امتیاز ۵۸۸٫۳۰۵ در رتبه پنجم قرار دارد و پس از آن بلک شارک ۳ پرو با امتیاز ۵۸۸٫۱۲۵ دیده می‌شود.

ریلمی X50 پرو با امتیاز ۵۸۸٫۰۵۵ رتبه هفتم را از آن خود کرده و در رتبه هشتم نام ویوو نکس 3S 5G قابل مشاهده است که امتیاز ۵۸۶٫۵۷۷ را ثبت کرده است. جایگاه نهم با امتیاز ۵۷۹٫۵۵۰ به شیائومی می ۱۰ و رده آخر این فهرست با امتیاز ۵۷۰٫۷۲۳ به بلک شارک ۳ اختصاص یافته است.

تمامی تلفن‌هایی که در فهرست برترین گوشی‌های ماه مارس آنتوتو دیده می‌شوند از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند و رم LPDDR5 دارند. علاوه بر این، به جز iQOO 3 و Vivo NEX 3S 5G، بقیه دستگاه‌ها همگی با حافظه داخلی UFS 3.0 به بازار آمده‌اند.

نوبیا رد مجیک 5G که چند هفته پیش معرفی شد در این فهرست حاضر نشده چون آنتوتو در هنگام آزمایش حافظه آن به ناهنجاری‌هایی برخورد کرده است. این دستگاه شاید در فهرست ماه آوریل آنتوتو قرار بگیرد و در کنار هوآوی P40 و P40 پرو که چند روز پیش معرفی شدند کسب جایگاه کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۹/۱/۱۶
سلام و وقت بخیر
میشه لطفا بفرمایید این چارت رو از کدوم منبع به دست میارید؟ من خود سایت Antutu رو که چک می کنم یک لیست کاملا متفاوت داره برای ماه مارچ که بالاترین امتیاز هم 562262 است. در بخش News هم چنین فهرستی رو ندیدم.
ممنون میشم پاسخ بدید.