خانهاخبار
موتو G8 پاور لایت با باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

موتو G8 پاور لایت با باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

موتورولا موبایل جدیدی به نام Moto G8 Power Lite را معرفی کرده است که باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی دارد و با دوربین سه‌گانه خود از چیپست هلیو P35 استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۱۵

موتورولا در ماه فوریه امسال از موبایل موتو G8 پاور پرده برداشت و حالا نسخه لایت این گوشی یعنی موتو G8 پاور لایت را معرفی کرده است. موبایل جدید این شرکت نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع Max Vision IPS با نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. رزولوشن این گوشی +HD است و بالای آن ناچی قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

در قاب عقب موتو G8 پاور لایت حسگر دوربینی سه‌گانه را می‌بینیم که شامل یک لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. کنار این ماژول حسگر اثر انگشت نیز دیده می‌شود که زیر لوگوی معروف موتورولا قرار گرفته است.

image

موتو G8 پاور لایت از چیپست Helio P35 و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند به صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ پای به بازار می‌آید و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌تواند آن را با کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید. موتو G8 پاور لایت پوشش ضدآب دارد و در دو رنگ آبی و فیروزه‌ای به بازار می‌آید.

ویژگی قابل توجه موتو G8 پاور لایت برخورداری از باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است، اما متاسفانه شارژر این گوشی صرفا از سرعت ۱۰ واتی استفاده می‌کند. تلفن هوشمند جدید موتورولا ابتدا در آلمان و مکزیک و در هفته‌های آتی در آسیا و استرالیا با قیمت ۱۸۵ دلار وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)