خانهاخبار
عنوان modern warfare 2 remastered به صورت رسمی در تاریخ ۳۰ آوریل منتشر می‌شود

عنوان modern warfare 2 remastered به صورت رسمی در تاریخ ۳۰ آوریل منتشر می‌شود

بازی modern warfare 2 یکی از خاطره انگیزترین عناوین شوتر تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود و شرکت اکتیویژن دست به بازسازی آن زده است.
۱۳۹۹/۱/۱۵

پس از روزها خبرسازی و سکوت مقابل شایعات متفاوتی همچون تریلر و گزینه قابل خرید در آمازون؛ شرکت اکتیویژن بالاخره به صورت رسمی اعلام کرد که عنوان call of duty modern warfare 2 remastered آماده انتشار است، این در حالی است که این بازی روز گذشته بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده این عنوان بروزشده در بخش تکسچرها شامل ارتقاهایی شده  و انیمیشن‌های آن نوسازی شده است. همچنین صداگذاری بازی تغییر کرده و بهبود یافته و قابلیت اجرا به صورت 4k و HDR بدون افت فریم برای کنسول‌ها قرار داده شده است. علاوه بر این عنوان از مانیتورهای ultrawide پشتیبانی می‌کند. اکتیویژن اعلام کرده که بخش داستانی بازی به صورت کامل قرار داده شده است و این موضوع شامل مرحله no Russian نیز می‌شود. این مرحله به علت قتل‌عام شهروندان در فرودگاه مسکو در گذشته سروصدای بسیاری به پا کرد و کاربران می‌توانستند خودشان در رابطه با انجام این مرحله تصمیم‌گیری کنند.

هرچند بخش آنلاین و spec ops در این ری مستر گنجانده نشده است زیرا شرکت اکتیویژن تمام تلاش خود در بخش آنلاین را برای دو عنوان modern warfare ریبوت و بازی بتل رویال call of duty: warzone متمرکز کرده است. در عوض کسانی که بازی را به صورت پیش‌فروش خریداری می‌کنند؛ مواردی همچون اسکین UDT گوست، باندل زیر آب تیم کلاسیک گوست و طرح‌ برای شخصی‌سازی اسلحه را برای استفاده در دو بازی فوق دریافت می‌نمایند.

نسخه پی سی این عنوان قرار است در وب‌سایت battle.net موجود شود و تاریخ انتشار آن ۳۰ آوریل خواهد بود. امکان پیش‌خرید این عنوان هنوز در وب‌سایت callofduty.com در دسترس قرار ندارد اما احتمالا به‌زودی فعال می‌شود.

image

در این بین نکته عجیبی وجود دارد و آن مربوط به کشور روسیه می‌شود. طبق اعلام شرکت اکتیویژن این عنوان برای کنسول پلی استیشن ۴ در کشور روسیه به فروش نمی‌رسد. در حالی که برای دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس در این کشور چنین مسئله‌ای دیده نمی‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)