خانهاخبار
بزودی شاهد یک ویژگی شگفت انگیز از سوی WhatsApp خواهیم بود

بزودی شاهد یک ویژگی شگفت انگیز از سوی WhatsApp خواهیم بود

​WhatsApp یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ارتباطی بین مردم سرتاسر جهان که از نظر تعدادی جایی برای پیشرفت ندارد با ارائه برخی ویژگی‌ها در نسخه‌های بتا قبل از انتشار عمومی ، درصدد تغییر بازی به سود خود است.
۱۳۹۹/۱/۱۳

آخرین نسخه - WhatsApp Beta v2.20.110 – نشانگر تغییرات عظیم در WhatsApp است. علاوه بر پیام‌های خود نابودکننده که قبلا راجع به آن شنیده بودیم، در این نسخه پشتیبانی چند دستگاه از یک حساب را شاهد هستیم.

ابتدا بگوییم که قرار است ویژگی پیام‌های خود نابودکننده (self-destructing) با نامی متفاوت عرضه شود. قبلا با نام‌های پیام‌های ناپدید شونده یا حذف شونده آشنا شده بودیم اما اکنون WhatsApp نام پیام‌های منقضی شونده را انتخاب کرده است. خب اسم این ویژگی موضوع بحث ما نیست ولی این را هم اضافه کنیم زمان حذف خودکار پیام‌ها و اینکه چه مدت قابل مشاهده هستند تقلیل یافته است. حال کاربران می‌توانند از بین گزینه‌های یک روز بعد ، یک هفته بعد یا یک ماه بعد  پیام حذف شود یکی را انتخاب کنند.

واقعا که ویژگی پشتیبانی از چند دیوایس جذاب است. در آخرین نسخه بتا شاهد هستیم که WhatsApp در حال سخت کار کردن روی این گزینه است اما فعال نشده و نمی‌توان آن را امتحان کرد.

image

امنیت چند دیوایسی

بطور مثال چنانچه این ویژگی اجرا شود شما قادر خواهید بود تا از اکانت WhatsApp خود روی گوشی و تبلت خود بطور هم‌زمان استفاده نمایید. این نگرانی وجود دارد که بدون اطلاع ما یک شخص از دستگاهی متفاوت استفاده کرده و وارد اکانت ما شود، راه حل WhatsApp این است هر زمان که یک دستگاه افزوده می‌شود کلیدهای رمزنگاری جهت پیام‌های امن تغییر یافته و یک نوتیفیکیشن درون اپلیکیشن به نمایش درآید.

چنانچه شما هم خواهان استفاده از نسخه بتا WhatsApp هستید تا از جدیدترین ویژگی‌های آن مطلع شوید باید به اطلاع برسانیم که WhatsApp کاربر جدید جهت آزمایش نسخه بتا نمی‌پذیرد مگر تصمیم مدیران آن تغییر کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)