خانهاخبار
افشای جزئیات جدید از مرسدس C کلاس 2021

افشای جزئیات جدید از مرسدس C کلاس 2021

سدان های اصلی مرسدس در حال تغییر هستند زیرا همانطور که می‌دانید، کلاس E اخیراً فیس_لیفت شده است و کلاس C و S در آینده نزدیک به نسل بعدی خود وارد می‌شوند. S کلاس در اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد ، اما امروز ما در اینجا هستیم تا در مورد پرفروش ترین سدان مرسدس، یعنی کلاس C صحبت کنیم.
۱۳۹۹/۱/۱۴

نسل بعدی C کلاس که با کد داخلی W206 شناخته خواهد شد، اخیراً در یکی از پمپ بنزین‌های شمال اروپا شکار عکاسان خبری شده است. اگرچه این خودرو تحت استتار سنگینی قرار داشته اما اطلاعات مناسب را از طراحی آینده این سدان لوکس به نمایش می‌گذارد.

image

در طراحی به روز شده این سدان مجلل، شاهد چراغ‌های جلو با زاویه‌ای جدید هستیم که تا حد زیادی یادآور چراغ‌های نسخه فیس_لیفت شده کلاس E هستند و همچنین چراغ‌های افقی جدید که روی درب صندوق عقب کشیده شده است شباهت زیادی به مرسدس A کلاس سدان دارد.

image

اگرچه کلاس C جدید لزوماً بزرگ‌تر از مدل موجود به نظر نمی‌رسد ، اما احتمال زیادی وجود دارد که فاصله محوری آن کمی افزایش یابد، بخصوص که مرسدس با عرضه سدان کلاس A، فضا برای عرضه خودرویی کشیده‌تر را فراهم کرده است. لازم به ذکر است که CLA نسل دوم نیز کمی طولانی‌تر از مدل جایگزین شده است ، بنابراین C کلاس بعدی باید کمی رشد کند تا از برخورد با سدان های سطح ورودی شرکت جلوگیری کند.

با بهره‌گیری از معماری عقب ماژولار (MRA) که قابلیت استفاده از انواع موتورهای بنزینی و دیزلی را به نسل جدید c کلاس می‌دهد اکنون مرسدس آماده مقابله با رقیبان سرسخت خود است. پیشرانه‌های هیبریدی خفیف و انواع ترکیبی پلاگین نیز در آینده نزدیک به صف محصولات جدید اضافه خواهند ‌شد.

همچنین نسخه کاملا برقی از c کلاس با برند برقی EQ نیز برای پیوستن به برادران بزرگ‌تر  EQE و EQS که قبلاً تحت آزمایش قرار گرفته‌اند، در حال توسعه است.

همچنین شایعاتی وجود دارد که پرچم‌دار AMG C63 با یک موتور الکتریکی کوپل شده با یک موتور توربو 2 لیتری مشابه با آنچه در cla45 amg دیده می‌شود با توانایی تولید بیش از 500 اسب بخار عرضه شود.

فضای داخلی در حال حاضر تا حد زیادی مخفی مانده است ، اما ما شنیده‌ایم که W206 در داشبورد دارای طراحی کاملا جد‌ید خواهد بود و دیگر از صفحه‌نمایشی به سبک تبلت در وسط کنسول استفاده نخواهد شد.

سیستم سرگرمی از MBUX جدید استفاده خواهد کرد و با کنسول میانی یکپارچه خواهد شد. به احتمال فراوان برای حذف هرچه بیشتر دکمه‌های فیزیکی شاهد استفاده از یک صفحه‌نمایش بزرگ افقی خواهیم بود.

سیستم پیشرفته رانندگی خودکار نیز به لطف یک سیستم کروز کنترل جدید در دستور کار قرار دارد ، درحالی‌که قابلیت پارک خودکار از طریق یک برنامه هوشمند نیز شایعه شده است.

image

سال 2020، سال کلاس S خواهد بود. بنابراین انتظار داریم C کلاس جدید در اواسط سال 2021 معرفی شده و قبل از پایان این سال به فروش برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)