خانهاخبار
آنر 30 اس رسما معرفی شد

آنر 30 اس رسما معرفی شد

آنر دراین هفته از گوشی تلفن جدید خود که از سری 30 خواهد بود، رونمایی کرد و به زودی نیز آن را در چین عرضه خواهد کرد. 5G و کرین 820 از مهم ترین ویژگی های این دستگاه جدید محسوب می شوند.
۱۳۹۹/۱/۱۱
image

یک هفته بعد از رونمایی از جدیدترین پرچم‌داران سری پی شرکت هوآوی، حالا نوبت به شرکت آنر رسید که بعد از شرکت مادر خود، آنر30 اس را معرفی کند. با اینکه این مدل، کوچک‌ترین عضو سری 30 خواهد بود، اما بازهم از مشخصات قابل تحسینی برخوردار است. طراحی ترکیبی شکیل از شیشه و آلومینیوم، و نسل پنجم اینترنت همراه در هردو سیم‌کارت که به لطف وجود چیپ جدید کایرین 820 5G در این دستگاه قرار دارد بخشی از قابلیت‌های جذاب آنر 30 اس به شمار می‌رود

image

آنر30 اس به صفحه‌نمایشی 6.5 اینچی 2K، با تکنولوژی IPS مجهز است، که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خود را نیز در گوشه سمت چپ، به صورت حفره‌ای در داخل صفحه‌نمایش جای داده است. با این حال، سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند به سبک گوشی‌های قدیمی سونی، در سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته و خبری از سنسور زیر صفحه‌نمایش نیست.

پشت گوشی جایی است که 4 دوربین در چینشی مستطیلی جای گرفته‌اند. سنسور اصلی گوشی 64 مگاپیکسل است که در کنار یک سنسور تلفوتو 8 مگاپیکسلی (عکس‌برداری از سوژه دور)  که مجهز به زوم سه برابر اپتیکال و تا 20 برابر بزرگنمایی هیبرید است. همین‌طور، سنسوری 8 مگاپیکسلی هم برای تصویر برداری اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز برای علاقه‌مندان به عکاسی در این گوشی در نظر گرفته شده است.

image

اما، با نگاهی به داخل گوشی، ابتدا متوجه چیپ کایرین 820 5G می‌شویم که 4 هسته آرم کورتکس A55 با کلاک 1.84 گیگاهرتز در کنار 4 هسته دیگر از آرم A76، با سرعت متغیر، قرارگرفته است. آنر اس30 از پردازشگر گرافیکی مالی G57 شش هسته‌ای بهره‌مند است که البته در کنارش از کایرین ISP 5.0 نیز استفاده می‌کند تا به این صورت از نظر گرافیکی، حداقل بر روی کاغذ، این گوشی عملکردی در حد پرچم‌داران داشته باشد و تا حدود زیادی در کاهش صدا نیز موفق باشد.

رابط کاربری که آنر برای این گوشی در نظر گرفته، رابط Magic 3.1.1 است که بر پایه اندروید 10 بوده و البته از نرم‌افزارهای گوگل در آن به صورت پیش‌فرض خبری نیست. آنر30 اس از باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که به تکنولوژی شارژ سریع نیز مجهز است، هرچند که شارژ بی‌سیم در این گوشی دیده نمی‌شود. آنر، قرار است درهمین هفته این مدل را در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و مرجانی به صورت محدود در چین عرضه کند، فعلا خبری مبنی بر فروش به بازارهای خارجی گزارش نشده است.  

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)