خانهاخبار
3 طرح متفاوت از سطوح OnePlus 8 آشکار شدند

3 طرح متفاوت از سطوح OnePlus 8 آشکار شدند

طبق آخرین رندرها OnePlus 8 تنوع رنگی سه­ گانه همراه با نام ­هایی زیبا خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱/۱۱

Onyx black, Glacier Green و  Interstellar Glow تنوع رنگی OnePlus 8 خواهند بود. از بین این 3 طرح، Interstellar Glow جذاب­ترین مدل است.

رنگ این مدل از ترکیب زرد، نارنجی، قرمز و بنفش بدست آمده است. Onyx black صرفا یک هندست مشکی رنگ در دستان شما قرار میدهد و البته که Glacier Green هم چشم ­نواز است.

image

بسیاری از مردم از اینکهOnePlus تنوع رنگی را به مدل‌هایش افزوده، خرسند خواهند بود. این شرکت در گذشته تمایل بیشتری به استفاده از رنگ‌های مشکی و خاکستری نشان می‌داد. بسیاری از کاربران از این امر ناراضی بودند تا اینکه امروز شاهد تغییر نگرش OnePlus هستیم.

رندرهای جدید طراحی متفاوت OnePlus را به رخ می‌کشند. قبل از این رندرهایی به دست آمده بودند که طراحی‌های متفاوت دیوایس از زوایای متفاوت را به نمایش گذاشته بودند.

OnePlus 8  و OnePlus 8 Pro در تاریخ 15 آوریل رسما معرفی خواهند شد. پس از درز اطلاعات OnePlus اعلام کرد که زمان معرفی را به تعویق خواهد انداخت اما یک منبع آگاه این ادعا را رد کرد و اظهار داشت در 15 آوریل شاهد رونمایی از پرچم‌داران جدید OnePlus خواهیم بود.

OnePlus 8  ساختاری مرکب از فلز و شیشه دارد. حاشیه‌ها بسیار باریک هستند و در بالای نمایشگر سمت چپ یک حفره برای قرارگرفتن دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. OnePlus 8 از OnePlus 8 Pro مقداری کوچک‌تر است ولی هر دو نمایشگری خمیده دارند.

در پشت دیوایس 3 دوربین قرار دارند و نمایشگر آن 90Hz خواهد بود. پشت OnePlus 8 محل قرارگیری 3 لنز با چیدمان عمودی – در مرکز - است. این 3 لنز مقداری از بدنه گوشی بیرون زده هستند و یک فلش LED در زیر آن‌ها جای گرفته است. همین‌طور لوگو و نام OnePlus در پشت گوشی درج شده‌اند.

پشت گوشی نیز منحنی خواهد بود. اگر بخواهیم اطلاعات به دست آمده از OnePlus را باور کنیم پس باید در انتظار نمایشگری 6.55 اینچی fullHD+ OLED با نرخ refresh 90Hz باشیم.

نیروی گوشی را اسنپدراگون 865، 64 بیتی هشت هسته‌ای تامین می‌کند و از 5 جی هم پشتیبانی خواهد کرد.

 OnePlus 8 در دو نسخه با رم‌های 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی عرضه خواهد گشت و از شارژ سریع (سیمی) warp charge 30T بهره‌مند است.

برخلاف برادرش این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. ازآنجایی که استاندارد IP ارائه نشده پس این گوشی در برابر آب و غبار مقاومتی نخواهد داشت. این دیوایس از مدل OnePlus 8 Pro ارزش خرید بالاتری دارد.

image

 

image

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)