خانهاخبار
مشخصات دیگری از OnePlus 8 Pro افشا شدند

مشخصات دیگری از OnePlus 8 Pro افشا شدند

زمان زیادی از معرفی رسمی OnePlus 8 Pro باقی نمانده و ما در همین هفته اطلاعات زیادی از این دیوایس بدست آوردیم. تصویر لورفته دیگری از OnePlus 8 Pro نمایشگری درخشان، Haptics جدید و بهبود OxygenOS را به نمایش میگذارد.
۱۳۹۹/۱/۱۱

در ابتدای هفته یک افشای بزرگ دست داد و جزئیات فنی OnePlus 8 Pro آشکار شدند. نمایشگر 6.78 اینچی همراه با یک حفره همراه با نرخ refresh 120Hz و پنل QHD+.

طبق آخرین تصویر لورفته جزئیات بیشتری به چشم میخورند. نمایشگر OnePlus 8 Pro یک پنل خمیده کاملا مشابه با گوشی نسل قبل خود یعنی OnePlus 7 Proخواهد بود. ظاهرا OnePlus توجه بیشتری نسبت به دقت رنگ نمایشگر نشان داده است چرا که اطلاعاتی از MEMC (تخمین حرکت / پیشبینی فریم در ویدئو) و پشتیبانی از HDR10+ به بیرون درز پیدا کرده اند. نمایشگر always-on 10 بیتی HDR ویژگی دیگر این نمایشگر است.

image

بیشتر اینکه، نمایشگر OnePlus 8 Pro  میزان روشنایی‌ای برابر با 1400 nit دارد. درحالیکه OnePlus 7 Pro و OnePlus 7T در بیشترین حالت ممکن میزان 800 و  1000 nit درخشش داشتند.

با نرخ refresh 120Hz سیستم عامل اختصاصی OnePlus با نام Oxygen کارکردی روان‌تر و سریع‌تر خواهد داشت. ظاهرا با بهبود پلتفرم به این ویژگی می‌توان دست یافت. در آخر، Haptics 2.0 بهبودیافته نکته دیگر نمایشگر OnePlus 8 Pro است.

طبق برنامه ریزی‌ها OnePlus 8 Pro همراه با OnePlus 8  استاندارد و OnePlus Z در تاریخ 15 آپریل معرفی خواهند شد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)