خانهاخبار
گلکسی M01 با اندروید ۱۰، تاییدیه Wi-Fi را دریافت کرد

گلکسی M01 با اندروید ۱۰، تاییدیه Wi-Fi را دریافت کرد

بعد از انتشار نتیجه بنچ‌مارک گیگ‌بنچ میان‌رده جدید سامسونگ، این‌بار نوبت تاییدیه Wi-Fi است تا اطلاعات بیشتری را پیش از رونمایی اصلی آشکار کند. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۹/۱/۱۰

بیش از چند هفته از این که گلکسی M01 در گیک‌بنچ دیده شد نگذشته و مشخص شد که مدل مذکور دارای پردازنده رده‌پایین کوآلکام همراه با ۳ گیگابایت رم است و اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند. اطلاعات کافی از مدل پردازنده در دست نیست و فقط هشت‌هسته ای بودن آن خاطر نشان شده پس مطابق با توضیح مختصر فوق احتمالا سری پرازنده Snapdragon 439 خواهد بود.

به تازگی، مدل گلکسی M01 سامسونگ که همچنان جز دستگاه‌های معرفی نشده به حساب می‌آید توانست تاییدیه WiFi را از Wi-Fi Alliance برای پشتیبانی از Wi-Fi b/g/n اخذ کند. به علاوه اجرای اندروید ۱۰ بر روی دستگاه مذکور نیز در گزارش به تایید مجدد رسیده‌است. همچنین این میان‌رده با شناسه SM-M015G/DS شناخته می‌شود که DS در آن مطمئنا مهر تاییدی بر وجود مدل دو‌ سیم‌کارت خواهد بود.

image


بر اساس داده‌های به دست آمده از گلگسی M01 ، احتمالا این محصول نوعی دیگر از مدل A01 خواهد بود و سامسونگ بازار هدف خود را کشورهایی نظیر هند، روسیه، سریلانکا، نپال و.‌.‌. در نظر گرفته‌ است.

با تمام تفاسیر، اطلاعات بیشتری از گلکسی M01 در دست نیست؛ اما همین تاییدیه Wi-Fi خبر از قریب‌الوقوع بودن رونمایی دستگاه میدهد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)