خانهاخبار
تصویر زنده ردمی 9 با دوربین چهارگانه فاش شد

تصویر زنده ردمی 9 با دوربین چهارگانه فاش شد

به‌تازگی تصویری از ردمی 9 منتشر شده که در آن می‌توانیم ماژول دوربین چهارگانه این دستگاه را مشاهده کنیم. ردمی 9 احتمالا از چیپست هلیو G80 استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱/۱۰

ردمی ۸ حدود شش ماه پیش معرفی شد و حالا کم‌کم باید منتظر جانشین آن باشیم. به‌تازگی تصویری زنده از ردمی ۹ منتشر شده که ما را با شکل کلی تلفن هوشمند بعدی این برند آشنا می‌کند. در قاب پشتی ردمی ۹ دوربینی چهارگانه را می‌بینیم که برای موبایلی در این دسته‌بندی بسیار خوب به نظر می‌رسد.

ماژول دوربین ردمی ۹ شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. احتمالا دوربین‌های اصلی این گوشی همان لنزهایی است که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند و لنز تشخیص عمق به صورت جداگانه در سمت راست آن‌ها دیده می‌شود.

پیکربندی این دستگاه مشابه پایین‌رده شرکت ریلمی یعنی Realme 6i است که چند وقت پیش معرفی شده بود. ریلمی 6i از حیث دوربین اصلی روی کاغذ ردمی ۹ را شکست می‌دهد، چون در مقابل لنز ۱۳ مگاپیکسلی ردمی از لنزی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اما لنز ماکروی آن (۲ مگاپیکسلی در برابر ۵ مگاپیکسلی) ضعیف‌تر از ردمی و لنزهای فوق عریض و عمق آن‌ها با یکدیگر برابر است.

بر اساس گزارش Sudhanshu Ambhore تلفن هوشمند ردمی ۹ از همان چیپست هلیو G80 مدیاتک استفاده می‌کند که پیش‌تر در ریلمی 6i استفاده شده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)