خانهاخبار
بالاخره گوشی­ های OnePlus صاحب نمایشگرهای always-on شدند

بالاخره گوشی­ های OnePlus صاحب نمایشگرهای always-on شدند

طرفداران OnePlus سال­ها در انتظار نمایشگرهای always-on بودند و نهایتا شرکت سازنده به این تقاضا تن داد.
۱۳۹۹/۱/۹

 امروز OnePlus در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که این ویژگی به‌زودی عرضه می‌گردد و اکنون می‌توان گفت که شرکت به صدای مشتریان گوش می‌دهد.

 

در پرتال ایده­های OnePlus نمایشگر always-on با دریافت  999 Like محبوب­ترین ایده شناخته شد. پرتال ایده­های OnePlus به کاربران اجازه می‌دهد تا پیشنهاد‌ها خود را برای ویژگی­های جدید نرم­افزاری ثبت کنند و در صورت دریافت تائید از سوی شرکت جهت اجرا ،  OnePlus با جوایزی از ایده پرداز برتر تقدیر می‌کند.

image

چنانچه شما هم یکی از دارندگان آخرین مدل OnePlus هستید، نیازی به سخت­افزار جدید نیست تا از داشتن این ویژگی روی گوشی خود بهره‌مند شوید بلکه در آپدیت آتی OxygenOS، سیستم‌عامل اختصاصی OnePlus بر پایه اندروید، ویژگی نمایشگر always-on ارائه خواهد شد. این ویژگی یک سری ایراد هم به همراه خواهد داشت: نمایشگر always-on مصرفی باتری بالایی دارد و عمر بالای باتری گوشی‌های OnePlus در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای خریداران گوشی‌های این سازنده است. حال OnePlus می‌بایست چاره‌ای بی اندیشید تا بدون از دست رفتن عمر گوشی این ویژگی را عرضه کند – خب این شاید مقداری زمان‌بر شود.

OnePlus  در پرتال ایده­‌هایش اعلام کرد جهت بهره ­وری هرچه بیشتر نمایشگر always-on در حال انجام تست­‌هایی برای این ویژگی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)