خانهاخبار
لو رفتن تصاویر و مشخصات رسمی OnePlus 8 Pro

لو رفتن تصاویر و مشخصات رسمی OnePlus 8 Pro

افشای تصاویر رسمی OnePlus 8 Pro؛ به زودی باید منتظر معرفی گوشی‌های جدید وان پلاس باشیم که سال گذشته توانست گوشی‌هایی متفات و خاص را عرضه کند.
۱۳۹۹/۱/۸

طبق اطلاعات درز کرده، صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED در OnePlus 8 Pro دارای طرفین خمیده و دوربین سلفی حفره‌ای خواهد بود. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می‌توان نرخ رفرش 120Hz و دوربین سلفی دارای سنسور 16MP را نام برد.

در پشت گوشی دو دوربین 48 مگاپیکسلی وجود خواهند داشت ،دوربین اول به همراه یک لنز معمولی و دیگری با لنز با زاویه فوق باز خواهند بود. در این تصاویر به وجود دو ماژول دیگر ، 8MP و 5MP اشاره شده است ، اگرچه عملکرد دقیق آنها مشخص نیست.

image

 

سرانجام OnePlus 8 Pro دو کمبود اساسی در محصولات این شرکت را اصلاح می‌کند. 

مورد اول آنکه، در این مدل از شارژ بی سیم با سرعت  30 وات به همراه وایرلس معکوس پشتیبانی می‌شود. همچنین کابل شارژ 30 واتی بصورت استاندارد در جعبه موجود است. ظرفیت باتری آن نیز برابر با 4510 میلی آمپر ساعت ذکر شده است.

مورد دوم، برای اولین بار این گوشی رسماً دارای استانداردIP68  بوده و از مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار است.

این پرچم‌دار جدید از چیپست اسنپدراگون 865 بهره می‌برد و از اتصال 5G نیز پشتیبانی می‌کند. مدل پایه دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. همچنین ترکیب 12/256 گیگابایتی نیز در دسترس است.

از این گوشی‌های هوشمند جدید در تاریخ 15 آوریل رونمایی می‌شود و هنوز هیچ گزارشی درباره قیمت گذاری دو مدل پریمیوم وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)