خانهاخبار
رندرها و مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite لو رفت

رندرها و مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite لو رفت

مشخصات فنی و ظاهری گلکسی Tab S6 Lite در دسترس قرار گرفته اند که در ادامه میخوانیم.
۱۳۹۹/۱/۹

سامسونگ در جولای 2019 گلکسی Tab S6 را با پردازنده اسنپدراگون 855 معرفی کرد.  طبق گزارشات بدست آمده این شرکت کره‌­ای در حال کار بر روی تبلتی جدید با نام گلکسی Tab S6 Lite و گویا مدلی ساده از SD855 Tab S6 است.

طبق شایعه­‌ها مشخصات گلکسی Tab S6 Lite به شرح ذیل است:

رندرها پنل LCD 10.4 اینچی گلکسی Tab S6 Lite  را در محاصره حاشیه­‌های ضخیم نشان می‌دهد. این پنل LCD رزولوشن 1200 * 2000 پیکسل دارد و از قلم S pen هم پشتیبانی می‌کند.

چیپست Exynos 9611 همراه با 4 گیگابایت رم نیروی دستگاه را تامین می‌کند. این تبلت 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و کاربران برای داشتن حافظه بیشتر می‌توانند از MicroSD استفاده کنند و البته در برخی بازارها با حافظه 128 گیگابایتی ارائه می‌گردد.

image

 

سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری وان یو آی از نظر نرم­‌افزاری این تبلت را پشتیبانی خواهند کرد. در پشت تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی بدون فلش قرار دارد. در جلوی دیوایس هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته. در بخش ارتباطات هم مجهز به NFC و بلوتوث خواهد بود.

گلکسی Tab S6 Lite یک باتری بزرگ 7.040 میلی­‌آمپری دارد که توسط USB-C شارژ می‌شود. بدلیل باتری بزرگ وزن این تبلت به 467 گرم می‌رسد. ضخامت دیوایس برابر با 7 میلی‌­متر است.

قیمت گلکسی Tab S6 Lite

قیمت دقیق گلکسی Tab S6 Lite را هنوز نمی‌دانیم. مدلی که از وای-فای پشتیبانی می‌کند احتمالا قیمتی حدود 350 تا 400 یورویی خواهد داشت و البته که این دیوایس از LTE پشتیبانی می‌کند. S pen هم در بسته‌­ای کوچک در بسته­‌بندی اصلی جای دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی

۱۳۹۹/۱/۹
عکس مربوط به تب S5e هست لطفا اصلاح کنید

مهدی

۱۳۹۹/۱/۹
سلام / مطمئنید این عکس عکسه گلکسی تب اس 6 هست !!!!!! آخه اون دوتا دوبین داره جایگاه قلم داره و...