خانهاخبار
تایید شد؛ آنر 30S شارژ سریع 40 واتی خواهد شد

تایید شد؛ آنر 30S شارژ سریع 40 واتی خواهد شد

با تایید رسمی شرکت آنر، تلفن هوشمند بعدی این برند که قرار است در تاریخ 11 فروردین معرفی شود از فناوری شارژ سریع سیمی 40 واتی استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱/۸

هوآوی دیشب از سری تلفن‌های هوشمند P40 رونمایی کرد و حالا زیربرند آن‌ها یعنی آنر قرار است در تاریخ ۳۰ مارس مصادف با ۱۱ فروردین از موبایل جدیدی به نام Honor 30S پرده بردارد. این دستگاه اولین موبایلی خواهد بود که از چیپست Kirin 820 5G استفاده خواهد کرد. آنر چند روزی است که مشغول تبلیغ این گوشی بوده و حالا در وب‌سایت ویبو تایید کرده که 30S از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

فناوری شارژ سریع در تلفن‌های هوشمند امروزی به استانداردی تبدیل شده که با توجه به افزایش ظرفیت باتری‌ها، بالا رفتن نرخ نوسازی و استفاده از 5G نکته‌ای ضروری است. در حال حاضر اشاره‌ای به وجود قابلیت شارژ بیسیم در Honor 30S نشده اما با توجه به قرارگیری این گوشی در دسته میان‌رده‌ها بعید است که چنین قابلیتی در تلفن مذکور وجود داشته باشد.

نکته جالب توجه درباره پوستری که توسط آنر منتشر شده حضور دوربین سلفی یگانه در حفره‌ای در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر است. این نخستین باری است که تصویری از قسمت جلوی این تلفن هوشمند را می‌بینیم.

آنر 30S اولین موبایل میان‌رده این شرکت است که از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی از چیپست Kirin 820 5G بهره می‌برد؛ بنچمارک‌ها نشان می‌دهد که این تراشه از اسنپدراگون 765G و Kirin 980 نیز قوی‌تر است. Honor 30S احتمالا دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی دارد که از زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)