خانهاخبار
پیکسل بادز 2 از مرجع NCC تاییدیه دریافت کرد

پیکسل بادز 2 از مرجع NCC تاییدیه دریافت کرد

گوگل قرار بود در بهار امسال هدفون بیسیم پیکسل بادز 2 را راهی بازار کند، اما این اتفاق به دلایلی به تاخیر افتاده و حالا مرجع NCC به آن تاییدیه داده است.
۱۳۹۹/۱/۶

ایرفون بیسیم پیکسل بادز ۲ با دریافت تاییدیه جدیدی در مرجع NCC تایوان رویت شده است. اگرچه ثبت این ایرفون در مرجع NCC اطلاعات خاصی را افشا نمی‌کند، اما نشان می‌دهد که به عرضه عمومی اولین هدست واقعا بیسیم گوگل بسیار نزدیک شده‌ایم.

بر اساس اطلاعات موجود در تاییدیه NCC، گوشی سمت چپ پیکسل بادز ۲ دارای شماره مدل G1007 و گوشی راست آن دارای شماره G1008 است. علاوه بر این، شماره مدل کیس شارژر این دستگاه نیز G1013 ثبت شده است. پیکسل بادز ۲ پیش‌تر در «کنسرسیوم توان بیسیم» یا WPC ظاهر شده بود. در آن‌جا مشخص شد که شارژ پیکسل بادز ۲ صرفا محدود به شارژ سیمی نخواهد بود. این دستگاه ظاهرا از فناوری شارژ بیسیم ۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در خصوص تاریخ عرضه، اجماع عمومی بر سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ است. گوگل احتمالا پیکسل بادز ۲ را مجددا در مراسم آنلاین توسعه‌دهندگان خود موسوم به I/O 2020 رونمایی می‌کند و سپس به سراغ عرضه عمومی این محصول می‌رود. البته این در شرایطی است که شیوع ویروس کرونا باعث بروز تاخیر در عرضه پیکسل بادز ۲ نشود، چرا که همین حالا WPC نام این دستگاه را از وب‌سایت خود حذف کرده و این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر تاخیر در عرضه ایرفون گوگل باشد.

image

پیکسل بادز ۲ در ابتدا در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ در کنفرانس Made by Google معرفی شد. گوگل برای رقابت نزدیک‌تر با اپل، سونی و سامسونگ تصمیم به حذف کابل میان دو گوشی نسخه اول این دستگاه گرفت و آن را با قابلیت‌های مختلفی از جمله دسترسی به دستیار صوتی گوگل اسیستنت راهی بازار کرد. این شرکت گفته بود هزاران شکل گوش را مورد بررسی قرار داده تا محصول خود را به بهترین نحو طراحی کند.

گوگل می‌گوید پیکسل بادز ۲ درایورهای پویای ۱۲ میلی متری دارد که به طور اختصاصی طراحی شده تا صدایی باکیفیت را به گوش کاربر برساند. علاوه بر این، از شتاب‌سنج برای برقراری تماس‌های شفاف‌تر استفاده می‌شود. این غول بزرگ دنیای فناوری هدست خود را در برابر آب و گردوغبار مقاوم کرده اما هنوز نمی‌دانیم که پیکسل بادز ۲ از استاندارد IPX استفاده می‌کند یا نه.

بخش بیرونی هندزفری بیسیم گوگل حساس به لمس است؛ یعنی برای قطع و پخش موسیقی یا تغییر حجم صدا کنترل لمسی دارد. این دستگاه احتمالا در چهار رنگ مشکی، سفید، نارنجی و سبز به بازار می‌آید. عمر باتری پیکسل بادز ۲ پنج ساعت است و با کمک کیس شارژر می‌توانید از ۲۴ ساعت شارژ اضافه بهره‌مند شوید.

گوگل تایید کرده که پیکسل بادز ۲ از قابلیت ترجمه همزمان برخوردار است و می‌خواهد این محصول را با قیمت ۱۷۹ دلار وارد بازار کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)