خانهاخبار
سامسونگ بزرگترین کارخانه خودرا در هند تعطیل کرد

سامسونگ بزرگترین کارخانه خودرا در هند تعطیل کرد

بازهم کرونا و یک دردسر تازه این‌بار برای شرکت بزرگی مانند سامسونگ. کرونا هیچ برند و کشوری را در امان نگذاشته و در همه جا اثرات مخرب خودش را به جا گذاشته است.
۱۳۹۹/۱/۶

موج شیوع کرونا یا همان COVID-19 همه را به دردسر انداخته. تازه‌ترین این دردسرها برای غول فناوری کره‌ای یعنی سامسونگ رخ داده است. سامسونگ مجبور شده است دومین کارخانه  خود را که ازقضا بزرگترین کارخانه  این برند کره‌ای در سراسر جهان نیز هست تعطیل کند. این کارخانه در تابستان 2018 به دست مدیر عامل سامسونگ به منظور احاطه بیشتر این شرکت بر بازار پر سود هند  راه‌اندازی شد ولی حالا سامسونگ مجبورشده ان را تعطیل کند.

بدون شک سامسونگ و صد البته سازندگان دیگر گوشی‌های هوشمند در جهان سال مالی بدی را خواهند گذراند. البته این اولین بار نیست که سامسونگ کارخانه‌های خود  را به دلیل شیوع کرونا تعطیل می‌کند. پیش از این نیز سامسونگ کارخانجات خود در را در کره و ویتنام  تعطیل کرده بود.

 سامسونگ تنها شرکت کره‌ای نیست که دست به این کار زده  و پیش از این LG نیز دو کارخانه  خود را، که یکی لوازم خانگی و دیگری تولید تلفن همراه بوده،  در دو ایالت هند تعطیل کرد. باید صبر کرد و دید سر انجام کرونا چه خواهد شد و البته مهم‌تر از خود کرونا دروه پسا کرونا است که به طور حتم از دوره کرونا سخت‌تر خواهد بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)