خانهاخبار
اپل خود را در خط مقدم جنگ با کرونا قرار داده است

اپل خود را در خط مقدم جنگ با کرونا قرار داده است

این روزها کرونا همه را وارد یگ جنگ نابرابر کرده است و ضررهای فراوانی به بار آورده و از مهم‌ترین آن ها می‌توان به مختل کردن سیستم کاری شرکت‌های بزرگ فنّاوری اشاره کرد.
۱۳۹۹/۱/۵

مدت‌هاست بیماری ناشناخته به نام covid-19 یا همان کرونا جهان را درگیر کرده و به نزدیک 180 کشور در جهان سفرکرده. کرونا در مدت حضور خود در جهان ضررهای فراوانی به بار آورده و از مهم‌ترین آن ها می‌توان به مختل کردن سیستم کاری شرکت‌های بزرگ فنّاوری اشاره کرد. دراین‌بین بعضی از این شرکت‌ها بااینکه بسیار از این قضیه ضرر خورده‌اند ولی بازهم در صف اول مبارزه با این بیماری ایستاده‌اند یکی از این شرکت‌ها غول تکنولوژی یعنی اپل می‌باشد. این شرکا از همان روزهای اول شیوع این بیماری در چین برای مبارزه با این بیماری عجیب اعلام آمادگی کرده. حال که دامنهٔ این بیماری بسیار گسترده شده و اروپا را تبدیل به کانون این بیماری کرده اپل تصمیم گرفته تمام توان خود را به کار بگیرد و برای همین هم اعلام کرده میلیون‌ها ماسک که اکثر ان از نوع N95 می‌باشد را در اروپا و همچنین در امریکا بخش خواهد کرد. گفته می‌شود تعداد این ماسک‌ها چیزی نزدیک به پانزده میلیون عدد است.

این اولین باری نیست که اپل در چنین سطحی دست به این اقدام می‌زند. پیش‌ازاین نیز شخصیت بزرگی چون مایک پنس معاون اول ریاست جمهوری امریکا از اقدامات قابل‌توجه اپل درزمینهٔ مبارزه با کرونا تمجید کرده بود. البته اپل در این قضیه تنها نیست و شرکت‌های بزرگ دیگری نیز در این مبارزه قرار دارند. پیش‌ازاین ایلان ماسک مؤسس تسلا و اسپیس ایکس نیز از تمامی شرکت‌های بزرگ تکنولوژی دعوت کرده بود تا با ایجاد یک کمپین به مبارزه با این بیماری بپردازند. تیم کوک مدیرعامل اپل نیز در توییتر خود ضمن اعلام این خبر از تمام کسانی که در صف اول مبارزه با این ویروس قرار دارند تشکر کرده و وعدهٔ کمک‌های بیشتر از سوی اپل را داده است.

image


 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)