خانهاخبار
گوشی‌های آتی Essential در صورتی که اندی رابین حضور داشت

گوشی‌های آتی Essential در صورتی که اندی رابین حضور داشت

اگر اندی رابین همچنان بر سر کار بود گوشی های آینده Essential اینگونه بودند
۱۳۹۹/۱/۲۴

شرکت Essential پس از ارائه تنها یک گوشی هوشمند با نام Essential phone برای همیشه از دنیای رقابت کنار رفت. ما فقط می توانستیم ظاهر Essential phone 2  هنگام عرضه را حدس بزنیم اما در حال حاضر به لطف کوین هافمن – طراح سابق شرکت – کاملا به این موضوع واقفیم.

در یکی از پست ­های وبسایت هافمن نه تنها نمونه‌های اولیه Essential phone 2 خودنمایی می­ کنند بلکه طرح­ هایی هم به چشم می­ خورند که ما آنها را Essential phone 3 می­نامیم.

در یک سری تصاویر Essential phone 2 کاملا مشابه Essential phone  اول است، اگرچه چند منحنی،  تعدادی سنسور در پشت و بخش تحتانی که اندکی کوچکتر شده در آن به چشم می­خورد؛ برای درک بهتر تصاویر ذیل را مشاهده کنید:

image
  
image

image
  
image

image
  
image

image
  

از آنجایی که بنظر می­رسد تعداد بالایی نمونه فیزیکی اولیه وجود داشته باشد و طرح­ها تقریبا نهایی شده باشند، گویا Essential phone 2 در انتهای راه خود جهت ورود به بازار بود. در حقیقت، هافمن در پست خود می­گوید که تنها مقصر از بین رفتن این گوشی - اندی رابین و – قربانی توسعه محصولات خانه هوشمند است.

رابین نمی­خواست که دیگر در زمینه گوشی­های هوشمند فعالیت نکند، چنان­که میبینیم شرکت بر روی گوشی­ هایی که آن را Essential phone 3 می­نامیم کار می­کند. بر خلاف Essential phone 2، مدل سوم یک گجت با قیمتی پایین ­تر خواهد بود تا ضمن حفظ ویژگی­های برتر مدل اول برخی موارد حذف گردند تا هزینه ­ها کمتر شوند.

تصاویر نمونه اولیه را در ادامه می­بینید.

image
  
image

image
  
image

ایده ترکیب لوگو سیاه و سفید اسنشیال در بخش دوربین­ ها با چیدمانی شبیه آیفون را دوست داشتیم. حداقل طراحی مجموعه دوربین متفاوت­ تر از یک جسم سخت برآمده­ عجیب است.

اینکه در Essential چه اتفاقی افتاده، همچنان یک معماست ولی مشخص است که اندی رابین از تمرکز بر یک محصول عاجز بوده و گذشته مبهم او در گوگل و اسنشیال حداقل بخش هایی از سقوط او بوده­ اند.

شما چه فکر می­کنید؟ آیا شما از گوشی اسنشیال استفاده می­کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)