خانهاخبار
چگونه با کمترین دردسر گوشی اقساطی بخریم

چگونه با کمترین دردسر گوشی اقساطی بخریم

مواقعی وجود دارد که نمی خواهیم مبلغ یک محصول را به طور کامل پرداخت کنیم، به خصوص زمانی که قیمت آن زیاد باشد و فروشگاه مورد نظر امکان پرداخت ودیعه و مابقی آن را به صورت اقساطی در اختیار قرار ندهد. خرید اقساطی میتواند شرایط بازی دو سر برد را برای فروشنده و خریدار فراهم آورد. ایجاد انگیزه برای خریدار در کنار فروش محصولاتی که خرید یکجا و نقدی آن از عهده ی بسیاری خارج است از دیگر مزیت های خرید اقساطی است. در کنار این ها ایجاد وفاداری هر دو طرف به یکدیگر منجر به خریدی با ذهنی آرام تر خواهد شد. در ادامه به پنج دلیل محبوبیت خرید اقساطی می پردازیم.
۱۳۹۹/۱/۳

image

 

تجربه پرداخت و خرید آسان

بزرگ ترین نگرانی در خرید زمانی است که می خواهید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید، از دید مشتری تقسیم پرداختی ها به چند قسط همیشه سودمند خواهد بود. زمانی که یک فروشگاه اینترنتی گزینه ی اقساطی را برای مشتریان فراهم می آورد، نگرانی های بسیاری را به میزان قابل توجهی می کاهد.

 

افزایش نرخ تبدیل در فروش اقساطی

تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست، هر راهی به عنوان یک بستر مناسب برای تعامل بین فروشنده و خریدار می تواند اثر گذار باشد. اضافه شدن خرید اقساطی به گزینه های پیش رو در سایت فروشگاهی می تواند نقطه ای خوب برای شروع و افزایش نرخ تبدیل نامیده شود.

مشتری و خریدار همچنان در تماس

جنبه ی مثبت دیگر خرید گوشی به صورت اقساطی این است که به شما امکان ارتباط با خریدار یا فروشنده را می دهد، در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوالی، خریدار به راحتی می تواند با فروشنده ارتباط بر قرار کند و  به راحتی مشکلات خود را در میان گذارد.

هدف خریداران در خرید اقساطی گوشی

 

  • بهترین قیمت

  • کیفیت خوب

  • محصولات خاص

فروشگاه های اینترنتی با عرضه ی تعداد زیادی محصول در دسته بندی های متفاوت سعی دارند خرید و فروش اجناس را به صورت غیر حضوری و کاملا آنلاین انجام دهند. دیجی دو از سایت های معتبر در زمینه ی فروش گوشی های هوشمند است که این روزها با ایجاد شرایط خرید اقساطی، بستری ساده برای خرید کالاهایی با قیمت بالا و کیفیت مرغوب را فراهم آورده است.

فروش بیشتر برای فروشنده

ایجاد گزینه ی خرید اقساطی به فروشنده این امکان را می دهد تا محصولی با قیمت بالاتر را به راحتی به فروش برسانند، در نتیجه خریداران بیشتر=فروش بیشتر=سود بیشتر. در خرید اقساطی گوشی اگرچه مالکیت کامل ممکن است مدتی طول بکشد اما در نهایت استفاده از یک تکنولوژی برتر را به همراه خواهد داشت.

سیستم های محاسبه گر خرید اقساطی

به طور معمول و عاقلانه استفاده از یک ماشین حساب برای آگاهی بیشتر از نوع خرید اقساطی و قسط هایی که باید در طول چندین ماه پرداخت شود کافی است اما وجود نکات زیادی مانند پرداخت پیش قسط و سود و تناسب بین پرداختی ها احتیاج به یک سامانه ی هوشمند دارد.

image

 

از جمله نوین ترین و دقیق ترین سیسم های محاسبه گری که می توانید برای خرید اقساطی کاملا به آن اعتماد کنید، سامانه ی محاسبه گر خرید اقساطی فروشگاه تخصصی گوشی موبایل دیجی دو است.

خرید اقساطی چه گوشی هایی پیشنهاد می شود؟  

باتوجه به اینکه روند صعودی قیمت دلار همچنان ادامه دارد و گوشی های جدیدی نیز همه روزه به بازار عرضه می شوند، انتخاب یک گوشی مناسب می تواند تا چند سال نیاز شما را پوشش دهد.

سامسونگ که برندی معتبر و خوش نام در حوزه ی طراحی و عرضه گوشی های هوشمند است، طی ماه های اخیر با رونمایی از هیجان انگیزترین موبایل های طراحی شده به دست بشر، خود را از دیگر رقبا جدا کرده است.

 گوشی سامسونگ در سری های متفاوتی ساخته و تولید می شوند که با خرید اقساطی می توان یک مدل پرچمدار را به راحتی خریداری کرد.

image

 

سری 20s گوشی سامسونگ در فروشگاه دیجی دو آماده ی بررسی، مقایسه و در نهایت خرید اقساطی است. اس 20 الترا، اس 20 و اس 20 پلاس همگی جز جدیدترین گزینه های موجود در بازار هستند که با خرید اقساطی از دیجی دو به سهولت قابل خریداری خواهند بود.

نوع نیاز و بودجه ی مورد نظر برای خرید گوشی هوشمند تا به امروز مد نظر بسیاری از خریداران بوده است. با ایجاد طرح های فروش اقساطی در فروشگاه های اینترنتی دیگر بودجه، آنچنان مهم نخواهد بود.

شیائومی نیز از ابتدای سال 2010 با هدف ارائه ی خدماتی عالی در مقابل هزینه ای کم تاسیس شد، این برند جوان توانسته در مدت زمان کمی در بین علاقمندان به گوشی های هوشمند جایگاه ویژه ای، برای خود دست و پا کند.

عده ای برای خرید یکجا و نقدی گوشی شیائومی که به محبوب ترین گوشی های دنیا برای رفع نیازهای کاربران نیمه حرفه ای تبدیل شده است، دچار مشکل هستند.

 خرید اقساطی می تواند راهگشای این عده برای تجربه ی کیفیت در قبال هزینه ای کم باشد،. با کمی گشت و گذار در موتورهای جست و جو می توانید محبوبیت این برند چینی را نیز شاهد باشید.

برای مشاهده فروشگاه اینترنتی دیجی دو کافیست عبارت "دیجی دو" را در گوگل سرچ کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۹/۱/۳
man hich jaie dte chizi ke barae kharid aghsat bashe nadidam