خانهاخبار
تصاویر، قیمت و تاریخ عرضه موتو G8 پاور لایت فاش شد

تصاویر، قیمت و تاریخ عرضه موتو G8 پاور لایت فاش شد

بر اساس اطلاعاتی که در منابع ایتالیایی فاش شده، موتو G8 پاور لایت در ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شود، اما ما حالا تصاویر و قیمت آن را به دست آورده‌ایم.
۱۳۹۹/۱/۳

موتو G8 پاور لایت با آن اسم عجیب و غریب خود دوباره در سرخط خبرها حاضر شده و پس از آخرین بار که شاهد انتشار رندرها، مشخصات و جزئیات بیشتری درباره این گوشی در Google Play Console بودیم، حالا به اخبار تازه‌ای درباره این تلفن هوشمند دست یافته‌ایم.

image

مطابق اطلاعاتی که از منابع ایتالیایی به دست آمده، موتو G8 پاور لایت احتمالا ماه آینده (آوریل) وارد بازار می‌شود و ۱۸۹ یورو قیمت خواهد داشت. موتورولا در ازای این هزینه موبایلی را در اختیار شما قرار می‌دهد که یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین این گوشی مشابه موتو G8 پاور است و شامل یک لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دو لنز ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی است. سایر مشخصات نسخه لایت این گوشی کمی متفاوت در نظر گرفته شده تا موتو G8 پاور لایت نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل داشته باشد. صفحه نمایش این گوشی برای دوربین سلفی از یک ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند.

موتور محرک موتو G8 پاور لایت چیپست مدیاتک هلیو P35 است که همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. موتو G8 پاور لایت NFC ندارد و سرعت شارژ آن ۱۰ وات است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)