خانهاخبار
بهترین بازی های مورد انتظار 2020

بهترین بازی های مورد انتظار 2020

سال 2020 یکی ازهیجان انگیز ترین سال ها برای گیمر ها خواهد بود.
۱۳۹۹/۱/۲

بدون شک باید 2020 را یکی از هیجان‌انگیزترین سال‌ها در صنعت بازی بنامیم. البته که بسیاری معتقدند نوآوری ان چنان خاصی در بازی‌های 2020 وجود ندارد ولی بودند کسانی که برای آمدن سال 2020 سر و دست می‌شکستند. در این مقاله سعی داریم به چند تا از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2020 که همه انتظارشان را می‌کشند به شما معرفی می‌کنیم.

Overwatch 2

بیلیزارد آن‌چنان در صنعت بازی خوش‌نام است که نیازی به مقدمه‌چینی و معرفی آن نمی‌بینیم. بدون شک overwatch از آن بازی‌هایی هست که فوق‌العاده پرطرفدار است. شاید یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاق‌های رخ‌داده در بلیزکان 2019 معرفی این بازی بود. شاید یکی از نقطه‌ضعف‌های نسبتاً بزرگ نسخه‌ی اول بهره‌ی پایین ان از یک داستان منسجم و جذاب بود ولی آن چیز که درباره‌ی نسخه‌ی 2 بسیار روی آن تأکید شده بهره بردن ان از یک داستان غنی و جذاب است که به نظر برای یک بازی آنلاین حرکت بسیار شجاعانه‌ای به نظر می‌رسد. البته بیلیزارد هنوز تاریخ معرفی رسمی و همچنین پلتفرم‌های ساپورت کننده‌ی این بازی را اعلام نکرده.

image

 

Beyond Good & Evil 2

به نظر می‌رسد یوبی سافت دچار توهم شده. درست است نسخه اول این بازی جالب و نوآور به نظر می‌رسید ولی هیچ‌کس فکر نمی‌کند نسخه‌ی دوم رقیب قابلی برای سایبرپانک به نظر برسد. البته این بازی طرفداران خاص خود را دارد واصلی‌ترین دلیل جای‌گیری آن در این لیست نیز بیشتر همین بوده است. یوبی سافت تاریخ دقیق معرفی این بازی را اعلام نکرده ولی با توجه به سیاست یوبی سافت به نظر می‌رسد تاریخ رونمایی ان نزدیک به تاریخ رونمایی بازی سایبرپانک باشد.

image

 

Diablo 4

بلیزکان2019 یکی از هیجان‌انگیزترین مراسم تاریخ خود بود. معرفی Diablo نقطه‌ی اوج این مراسم بود. تریلر بخش شده‌ی بازی به‌شدت هیجان‌انگیز بود و البته اطلاعات جالبی از بازی را نیز فاش نمود. اگر از طرفداران بازی دیابلو باشید باید این مژده را به شما بدهم که این بار در نسخه‌ی دوم شما می‌توانید از بین سه کلاس متفاوت یکی انتخاب کنید و وارد دنیای بزرگ دیابلو شوید و به ماجراجویی بپردازید. این بازی آنلاین بوده و البته به‌صورت فصل‌هایی از پیش تعیین  شده آپدیت‌های منظمی برای ان منتشر می‌شود. تاریخ دسترسی به این بازی همانند overwatch همچنان نامشخص است.

image

 

Senua’s Saga: Hellblade II

نام این نسخه از بازی با xbox x اجین شده است. نسخه‌ی اول به لطف فضای جذاب و داستان جدید به بازی بسیار محبوب و پرسروصدایی تبدیل شد ولی متأسفانه نقدهای بزرگی را هم از سایت‌های بزرگ بازی دریافت کرد. شاید یکی از بزرگ‌ترین نقدهایی که به این بازی وارد بود سیستم فوق خسته‌کننده و تکراری نبردها در بازی بود البته استودیو سازنده رسماً قول داده روی این مورد به‌شدت کار کند تا جایی که در مراسم معرفی از این بازی یکی از نقاط قوت ان به سیستم مبارزات آن مربوط می‌شد. هر چه که هست senua اولین بازی نسل 9 لقب گرفته و باید منتظران بمانیم چراکه مایکروسافت تاریخ دقیق دسترسی به آن را اعلام نکرده فقط می‌دانیم قرار است منحصر به کنسول جدید مایکروسافت باشد.

image

 

 Dying Light 2

مگر می‌شود عاشق زامبی‌ها باشید و عنوان خارق‌العاده DYING LIGHT را نشناسید.زمانی که TECHLAND در سال 2015 این عنوان را معرفی می‌کرد فکر نمی‌کرد به چنین موفقیت بزرگی دست یابد. متأسفانه اطلاعات زیادی درباره‌ی این بازی منتشرنشده ولی فقط می‌توانیم بگوییم این عنوان برای pc و xbox one وps4 منتشر خواهد شد.

image

 

Everwild

و بالاخره می‌رسیم به یک عنوان جدید. اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و ما صرفاً می‌دانیم که قرار است این بازی یک عنوان جهان باز و ماجراجویانه باشد البته قرار است رگه‌هایی از دنیای فانتزی هم دران حضورداشته باشد. بازی everwild قرار است بازی انحصاری pc و xbox باشد البته هنوز هم معلوم نیست این بازی برای xbox one خواهد بود یا xbox x.

image

 

Skull and Bones

اگر دوست دارید در قرن 18 هجری با برادران قسم‌خورده‌ی خود روی  دریاها دریانوردی کنید و کشتی‌ها را غارت کنید و البته برای سلطه بر آب‌ها با دیگر دزدان دریایی وارد جنگ شوید همین‌الان بدانید skull and bones مخصوص شما ساخته‌شده است. شاید یوبی سافت کم‌کم دست از سر عنوان‌هایی تکراری مانند اسسینس ها بردارد و کمی به سمت خلاقیت و نوآوری رو آورد. تاریخ معرفی و دسترسی به این بازی مشخص نشده ولی این بازی قرار است برای pc و xbox و ps4 عرضه شود.

image

 

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

درست است کمی به خودتان فشار بیاورید. اولین بار که نام این بازی بر سر زبان‌ها افتاد در سال 2004 بود ولی به نظر نمی‌رسد افراد خیلی زیادی نام این بازی را به یاد آورد. اگر طرفدار بازی‌های پرخون یا به‌اصطلاح قرمز هستید قطعاً می‌توانید روی این بازی حساب کنید. VAMPIRE قرار است داستان جدید و جذابی روایت کند البته کار این بازی در بازار شلوغ این روز ها بسیار سخت به نظر می رسد. باید دید که ایا VAMPIRE  می تواند هواداران خاص خود را پیدا کند.این بازی روی PS4 و XBOX ONE و PC منتشر خواهد بود.

image

 

Watch Dogs: Legion

روزهای اولی که درباره‌ی این بازی می‌شنیدیم با خود می‌گفتیم بازهم یک کپی ناموفق از روی عنوان محبوب GTA ولی زمانی که این بازی را روی سیستم‌های خود تجربه کردیم احساس جدیدی به ما دست داد. احساس متفاوتی که تا قبل از این ان را تجربه نکرده بودیم. درست است این بازی در بعضی موارد شبیه شاهکار راک استار بود ولی از نقاط قوت بسیاری  نیز بهره می‌برد. حالا یوبی سافت تصمیم گرفته نسخه‌ی جدیدی از  این بازی را منتشر کند. قرار است بازی از قابلیت‌های جالبی بهره ببرد که یکی از جالب‌ترین ان ها بازی کردن در نقش یک پیرزن است که جالب به نظر می‌رسد. این بازی قرار بود در همین ماه فروردین معرفی شود اما به دلایلی نامعلوم ابتدا به یک ماه به تعویق افتاد ولی حالا به نظر می‌رسد که قرار است این زمان از این هم بیشتر به طول بکشد. این بازی بر روی تمام پلتفرم‌ها قابل‌اجرا خواهد بود.

image

 

Godfall

مگر می‌شود سونی حرکت سریع مایکروسافت را ببیند و کاری نکند. GODFALL اولین بازی بود که رسماً برای نسل جدید کنسول سونی معرفی‌شده است. این بازی قرار است یک بازی اول‌شخص باشد و البته دارای زمینه های حماسی و فانتزی نیز هست. به گفته‌ی استودیو سازنده قرار است GODFALL تعریف جدیدی از بازی‌های این سبکی را به ما نشان دهد. در مورد تاریخ دسترسی بازی باید منتظر معرفی و عرضه PS5 باشیم چراکه این بازی به‌طور اختصاصی برای کنسول جدید سونی توسعه‌یافته است.

image

 

Halo Infinite

یکی از انحصاری‌های فوق‌العاده دوست‌داشتنی مایکروسافت HALO هست. به‌احتمال‌قوی مایکروسافت هرگز نمی‌تواند دیگر چیزی شبیه HALO بسازد. HALO علاوه بر این‌که بر روی PC و XBOX ONE اجرا می‌شود قرار است بر روی XBOX X   اجرا شود. مایکروسافت در نسخه‌ی جدید داستان غنی را جا داده و البته قرار است گرافیک بازی به‌شدت پویا و فراگیر باشد. قرار شده نسخه‌ی جدید در سه‌ماهه‌ی اول سال در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد اما این در صورتی است که مانند یوبی سافت اتفاقات عجیب‌وغریب برای مایکروسافت در موقع انتشار بازی رخ ندهد.

image

 

Cyberpunk 2077

از همین‌الان به‌افتخار بازی شماره یک سال بلند شوید. قرار است طبق روال معمول CD PROJECT RED بازی این استودیو مجال نفس کشیدن را هم به رقیبان ندهد. هنوز هم یادمان نرفته که بازی دیگر این کمپانی یعنی THE WITCHER جزو شاهکارهای صنعت بازی‌سازی در دهه اخیر یا بهتر در تمام داوران این صنعت بوده و خواهد بود. همین امر بدون شک زمینه را برای CYBERPUNK آماده می‌کند. یکی از جذابیت‌های این بازی حضور ستاره‌ی سینما کیانو ریوز در این بازی است که از همین‌الان هیجان ما را چند برابر می‌کند. این بازی قرار است در تاریخ 27 شهریور امسال برروی پلتفرم‌های PC و XBOX ONE و PS4 عرضه شود البته سازندگان این بازی وعده داده‌اند که این بازی را برای کنسول‌های نسل جدید بهینه‌سازی خواهد کرد.

image

 

Marvel's Avengers

چه حسی دارید وقتی دارید فیلم فوق‌العاده AVENGERS را تماشا می‌کنید. حال به این فکر کنید که می‌توانید در فضایی فوق‌العاده جذاب در نقش یکی از ابرقهرمانان دنیای مارول ظاهر شوید و دنیا را نجات دهید. شما می‌توانید در این بازی نقش قهرمانان دوست‌داشتنی چون هالک مرد آهنین کاپیتان امریکا و یا بیوه سیاه را تجربه کنید. قرار است خط داستانی در این بازی متفاوت از داستان فیلم‌های AVENGERS باشد همچنین شاهد ضدقهرمان‌های جدید و قدرتمندی باشیم که جنگیدن با آن‌ها عرقمان را درخواهد آورد. ظاهراً بازی جدید مارول روز 14 شهریور امسال در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. این بازی روی پلتفرم‌های XBOX ONE و PS4 و PC عرضه خواهد شد.

image

 

Ghost of Tsushima

سال 1274 بعد از میلادی است. هیچ‌کس از هجوم خانه‌سوز مغول‌ها در امان نیست. فقط یک‌راه دارید به ریشه‌های خود برگردید و شمشیرتان را در دست‌گیرید و با تمام وجود از شرافتتان دفاع کنید. اگر به دنبال یک بازی حماسی می‌گردید و دوست دارید مانند یک روح سرگردان در جنگل به سلاخی دشمنانتان بپردازید این بازی یک عنوان هیجان‌انگیز برای شما خواهد بود. البته این بازی به‌خوبی حس ژاپن سامورایی ها را به شما منتقل خواهد کرد و قطعاً تجربه‌ای فوق العاده خواهد بود. تاریخ انتشار رسمی بازی 6 تیر امسال خواهد بود و البته که این بازی یک عنوان انحصاری برای PS4 هست.

image

 

The Last of Us 2

اگر نسخه‌ی اول این بازی را امتحان کرده باشید حتماً Ellie را به یاد میآورید. دختر کوچولوی نحیفی که باید در دنیای بزرگ و آفت‌زده‌ی وحشی به دنبال راهی برای بقا بگردد. داستان نسخه‌ی دوم پنج سال بعد از ماجراهای نسخه اول رخ می‌دهد. در این نسخه دیگر نشانه‌ای از آن دختر کوچولوی ضعیف نیست و به‌جای آن با یک نوجوان پرحرارت و نترس روبه‌رو می‌شویم. نسخه‌ی اول در هنگام عرضه تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخت و میلیون‌ها نفر را برای خرید این بازی ترغیب کرد. این نسخه پتانسیل‌های زیادی برای تکرار موفقیت نسخه اول را دربطن خود دارد. این بازی قرار است در تاریخ 9 خرداد به‌صورت انحصاری در اختیار دارندگان ps4 قرار گیرد.

image

 

Wasteland 3

فکرش را بکنید در یک زمستان سخت در کلرادوی امریکا قرار دارید و قرار است با یک غول آهنی عقربی شکل مبارزه کنید. فکرش هم دیوانه کننده است. ظاهراً نسخه‌ی سوم قرار است هیجان را تا سر حد مرگ بالا ببرد البته گروه سازنده به این موضوع اذعان کرده که قرار است از مقداری عنصر ترس و غافلگیری در این نسخه استفاده کند که قطعاً خبر بسیار خوبی برای طرفداران این ژانر از بازی‌های ویدیویی خواهد بود. تاریخ عرضه این بازی 30 اردیبهشت امسال خواهد بود و قرار است روی تمام پلتفرم‌ها عرضه شود.

image

 

Half-Life: Alyx

شاید خیلی‌ها دیگر یادشان نیاید اصلاً نیمه‌جان بازی بود یا نه ولی گیمر های قدیمی خیلی هم خوب هم به یاد می آورند. دران زمان که داستان در بازی‌ها حرف اول را می‌زد بدون شک نیمه‌جان نقل محافل آن زمان بود. بااینکه هنوز خیلی در مورد این بازی اطلاعات نداریم ولی میدانیم این بازی منحصر به پلتفرم pc است و البته از قابلیت واقعیت مجازی به‌ وفور دران استفاده‌شده است. تاریخ انتشار این بازی ظاهراً باید 4 فروردین می‌بود ولی ظاهراً این تاریخ به تعویق افتاده. به‌هرحال باید منتظر عرضه‌ی نسخه رسمی ان باشیم.

image

 

Resident Evil 3 Remake

مگر می‌شود طرفدار ژانر وحشت باشید و یکی از نسخه‌های رزیدنت اویل را تجربه نکرده باشید. بعد از تجربه‌ی موفق کپ کام برای بازسازی نسخه دوم این بازی این بار به دنبال بازسازی نسخه‌ی 3 این بازی رفته است. کپ کام در زمان معرفی این بازی قول داده بود که یک بازی هیجان‌انگیز را خواهد ساخت. حال باید دید در 15 فروردین و در زمان عرضه رسمی بازی رکورد دیگری برای کپ کام به دست خواهد آمد یا خیر؟ این بازی بر روی پلتفرم‌های pc و xbox one و ps4 عرضه خواهد شد.

image

 

Final Fantasy 7 Remake

به پایان این لیست رسیدیم و بازهم به یک بازسازی از یک بازی شگفت‌انگیز می‌رسیم. قبول داریم که این بازی در ایران ان چنان‌که باید معروف نیست ولی در تمام جهان برخلاف ایران final یک بازی بسیار محبوب است. اگر عاشق بازی‌های نقش‌آفرینی و فانتزی هستید مطمئن باشید این بازی به‌خوبی پاسخ گوی نیاز شما خواهد بود. نکته‌ای که شمارا به‌شدت مجذوب این بازی خواهد کرد  گرافیک فوق‌العاده و جذاب آن است. این بازی در تاریخ 22 فروردین و به‌طور اختصاصی برای ps4 عرضه خواهد شد.

image

 

البته بازهم بازی‌هایی هست که ما به آن‌ها اشاره نکردیم و فقط به مهم‌ترین آن‌ها پرداختیم. به‌هرحال واقعیت این است که یکی از شیرین‌ترین لحظه‌ها برای یک گیمر همین انتظار برای معرفی یک بازی جدید خواهد بود. به‌هرحال باید صبر کرد و منتظر ماند تا دید عملکرد این بازی‌ها و واکنش‌ها به آن‌ها چگونه خواهد بود.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)