خانهاخبار
رندرهای خبری P40 و P40 Pro هوآوی منتشر شد

رندرهای خبری P40 و P40 Pro هوآوی منتشر شد

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد انتشار رندرهای خبری هوآوی پی 40 و پی 40 پرو بودیم.
۱۳۹۹/۱/۳

کمپانی هوآوی در نظر دارد تا پرچمداران جدید خود را در تاریخ 26 مارچ مصادف با هفتم فروردین ماه به دنیای تکنولوژی معرفی کند. از آنجا که رفته رفته به موعد مقرر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات مختلف پیرامون این محصولات افزایش پیدا کرده و برخی اطلاعات نیز در دسترس‌مان قرار می‌گیرند.

ایوان بلس که یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، امروز دست به کار عجیبی زده و تصاویر پرچمداران جدید هوآوی، یعنی P40 و P40 Pro را منتشر کرده است.

در این تصاویر، گوشی های یاد شده را در دو رنگ سیاه و نقره‌ای مشاهده می‌کنیم. اگر با دقت بیشتری به تصاویر مدل پی 40 پرو نگاه بیاندازید متوجه خمیدگی‌هایی در قسمت بالا و پایین نمایشگر خواهید شد که طراحی آن را بیش از پیش زیبا و جذاب کرده است. همچنین در مقایسه با مدل معمولی، شاهد یک دوربین اضافه در پشت بدنه دستگاه هستیم.

در این قسمت، از شما دعوت می‌کنیم تا تصاویر رندر شده Huawei P40 را از نزدیک ببینید:

 

برخی شایعات که پیشین در رسانه‌های خبری از آنها نقل شده بود، به این موضوع اشاره داشتند که مدل پریمیوم این خانواده با نام Huawei P40 Premium، به دوربینی مجهز خواهد بود که اهالی دنیای تکنولوژی را انگشت به دهان نگاه خواهد داشت! البته اهالی رسانه، یکی از اسامی زیر را برای این محصول در نظر گرفته‌اند:

  • Huawei P40 Premium
  • Huawei P40 Pro Premium
  • Huawei P40 Pro Premium Edition

بیایید که در این متن، مدل ساده و کوتاه‌تر را انتخاب کرده و با این اسم ادامه دهیم. این محصول از دو لنز تله فوتو برخوردار خواهد بود. لنز پریسکوپ مدل پریمویم خانواده P40 به دریچه دیافراگم F/4.0 یا به معنای دیگر، به لنز 240 میلیمتری مجهز خواهد بود که به این ترتیب، قادر است تا زوم اپتیکال 10 برابر را در اختیار کاربر قرار دهد. در کنار آن، لنز 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.0 (یا 80 میلیمتری) قرار می‌گیرد که ویژگی زوم 3 برابری اپتیکال را نیز دارا خواهد بود. هر دو لنز یاد شده به PDAF و لرزشگیر تصویر اپتیکال مجهز هستند.

دوربین اصلی دستگاه، 52 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/1.8 بوده و به PDAF و لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز مجهز است. لنز 40 مگاپیکسلی اولتراواید با دریچه دیافراگم F/1.8 نیز خاتمه دهنده مشخصات سخت‌افزاری پیرامون دوربین‌های قرار گرفته در پشت بدنه خواهد بود.

اگر نگاهی به جلوی دستگاه بیاندازیم، دوربین 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور سه بعدی ToF را می‌بینیم که در یک ناچ قرصی شکل، مخصوص علاقمندان سلفی تعبیه شده است و از طرف دیگر، وظیفه باز کردن قفل نمایشگر به کمک قابلیت تشخیص چهره را بر عهده خواهد داشت. سنسور یاد شده، هنگام شکار تصاویر پرتره، کمک شایان توجهی به شما خواهد کرد.

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری Huawei P40 Premium می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 3160 × 1440 و نرخ رفرش 120 هرتزی
  • پردازنده Kirin 990 با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G)
  • 12 گیگابایت رم
  • 512 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء با درگاه کارت حافظه استاندارد NM هوآوی)

این محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 10 مجهز خواهد بود و با رابط کاربری EMUI 10.1 در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم هوآوی پی 40 و مدل پرو آن، با 8 گیگابایت رم همراه بوده و حافظه داخلی آنها نیز 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

به عنوان حسن ختام این مطلب، از شما دعوت می‌کنیم تا تصاویر رندر شده Huawei P40 Pro را از نزدیک مشاهده کنید:

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)