خانهاخبار
قابلیت جدید واتس اپ، راه حلی برای افراد نگران در مورد کرونا ویروس

قابلیت جدید واتس اپ، راه حلی برای افراد نگران در مورد کرونا ویروس

اپلیکیشن واتس اپ به تازگی، به ویژگی جدیدی مجهز شده است که به افرادی که در خصوص ابتلا به کرونا ویروس مردد هستند، کمک خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱/۳

کمپانی مایکروسافت روز گذشته، روباتی را به کمک موسسه CDC طراحی کرده بود که به افزاد دمختلف کمک می‌کرد تا اطلاعات مختلف در خصوص کرونا ویروس را کسب کرده و به این ترتیب، به مقابله با آن بپردازند.

حال اپلیکیشن واتس اپ نیز با همکاری سازمان بهداشت جهانی (WHO)، موفق به توسعه و طراحی روباتی شده است که به سوالات افراد مختلف پیرامون کرونا ویروس پاسخ خواهد داد. برای استفاده از این روبات، کافی است به شماره زیر، پیام Hi را ارسال نمایید:

0041798931892

به این ترتیب انبوهی از اطلاعات پیرامون ویروس کرونا و روش‌های مقابله با آن برای شما ارسال می‌شود. هدف از طراحی و توسعه این روبات، نجات افراد از اطلاعات جعلی و دستیابی آنها به آموزش‌های موثق و مفید است. همچنین اگر اپلیکیشن واتس اپ را روی گوشی خود نصب شده دارید، می‌توانید اینجا کلیک کنید، در صفحه باز شده روی لینک WHO کلیک کنید و به این ترتیب، با متخصصان سازمان بهداشت جهانی چت کنید. به یاد داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی، باید واتس اپ را روی گوشی خود نصب کرده باشید.

image

 

آقای دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus، یکی از مدیران سازمان بهداشت جهانی در این باره می‌گوید:

دنیای دیجیتال و پیشرفت تکنولوژی، به ما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری از شیوع امراض و بیماری‌های مختلف جلوگیری کرده، اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار افراد مختلف گذاشته و جان تعداد بیشتری از مردم را نجات دهیم. ما صمیمانه از کمپانی فیس بوک و مسئولان واتس اپ تشکر می‌کنیم که ما را در این راه پشتیبانی کرده و امکان دسترسی به میلیون‌ها کاربر مختلف را برای ما میسر کرده‌اند.

در نهایت ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که روبات چت یاد شده، به شما کمک می‌کند تا پاسخ کلیه سوال‌های خود پیرامون کرونا ویروس را پیدا کرده و به این ترتیب، از اخبار فیک و جعلی در این زمینه در امان باشید. البته این روبات، نمی‌تواند جایگزینی امن برای دکترها به حساب بیاید. پس اگر علائم بیماری را در خود مشاهده کردید، سریعا به پزشک مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

بارز

۱۳۹۹/۱/۴
با سلام
این شماره ای که برای who قرار دادید درسته و به یک گروه از واستاپ مربوط به سازمان بهداشت جهانی وصل میشه
من پیام بهشون فرستادم ولی تا الان آنلاین نشدن و جوابی یا مقالات و راهکارهایی برای کرونا ارسال نکردن

mehdi

۱۳۹۹/۱/۳
یکیم میخواد بعد نصب برنامه بیاد برامون ترجمه کنه عجب گیری کردیم ما