خانهاخبار
بازدید یکی از مسئولان کمپانی سامسونگ از قسمت تولید نمایشگر، با وجود شیوع ویروس کرونا!

بازدید یکی از مسئولان کمپانی سامسونگ از قسمت تولید نمایشگر، با وجود شیوع ویروس کرونا!

با وجود افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، یکی از مسئولان سامسونگ به تازگی از کارخانه‌های تولید نمایشگر این کمپانی بازدید کرده است.
۱۳۹۹/۱/۳

همان طور که مستحضر هستید، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس و از طرف دیگر، تعداد قربانیان و افرادی که جان خود را بابت این بیماری از دست می‌دهند، روز به روز در حال افزایش است. اما با این وجود، آقای Lee Jae-Yong، یکی از مقامات ارشد کمپانی سامسونگ به تازگی، یکی از کارخانه‌های Samsung Display در شهر چونگ چئونگ در کشور کره جنوبی را مورد بازدید قرار داده است و به این ترتیب، از کارمندان این قسمت درخواست کرده تا ضمن رعایت نکات ایمنی و موارد بهداشتی، به کار خود ادامه دهند و به این ترتیب با وجود بیماری کرونا، آنها را به کار بیشتر تشویق کرده است!

در خلال این بازدید، برنامه‌های آینده این کارخانه برای تولید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفت. این دومین باری است که شخص مذکور، کارخانه‌ها و ابزار تولید قطعات کمپانی سامسونگ در کشور کره جنوبی را مورد بازدید و بازرسی قرار می‌دهد. اوایل ماه جاری میلادی، وی به بازدید از کارخانه تولید تلفن‌های هوشمند در شهر Gyeongsang پرداخته بود. کارخانه یاد شده، دقیقا همان قسمتی است که چند تن از کارمندان آن، پیش‌تر به COVID-19 دچار شده بودند.

image

 

او در بازدید خود، چنین عنوان کرد:

می‌دانم که به دلیل شیوع کرونا ویروس، زندگی بسیاری از انسان‌ها با سختی و فشار زیادی روبرو شده است. اما ما نباید در جایگاه خود توقف کنیم. ما به درک و خرد بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

مسئولان کمپانی سامسونگ اخیرا، برخی کارخانه‌های خود را به مدت چند روز بسته بودند و از طرف دیگر، تمامی فروشگاه‌های فیزیکی این برند در کشور آمریکا، تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌اند. جالب اینجاست که مدیران سامسونگ مبلغی معادل 24.6 میلیون دلار را برای جلوگیری از گسترش و مبارزه با کرونا ویروس در کشور کره جنوبی در نظر گرفته‌اند.

بخش مربوط به تولید نمایشگر شرکت سامسونگ (Samsung Display) نیز اعلام کرده است که تا سال 2025، حدودا 11 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد تا کلیه کارخانه‌های خود را برای تولید پنل‌های کوانتوم دات مجهز کند و به این ترتیب، با پنل‌های LCD خداحافظی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)