خانهاخبار
شیائومی 1800 فروشگاه چینی خود را بازگشایی کرد

شیائومی 1800 فروشگاه چینی خود را بازگشایی کرد

به دنبال شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی فروشگاه‌های شرکت‌های مختلف از جمله شیائومی شده بود، حالا این کمپانی اعلام کرده که با در نظر گرفتن تدابیر بهداشتی شعب خود را بازگشایی می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۳

شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم الکترونیک مصرفی در چین، امروز اعلام کرد که پس از تعطیلی موقت شعب مختلف فروشگاه‌های خود به دلیل شیوع ویروس کرونا، بالاخره ۱۸۰۰ فروشگاه را در سراسر این کشور بازگشایی خواهد کرد.

این شرکت گفت آن‌ها تدابیر بهداشتی سخت‌گیرانه‌ای را در فروشگاه‌های خود به کار خواهند بست تا از عدم انتشار این ویروس جلوگیری کنند. شیائومی از مشتریان خود خواسته تا به مقررات بهداشتی احترام بگذارند و نهایت همکاری را با آن‌ها داشته باشند.

این غول بزرگ چینی پیش‌تر علاوه بر فروشگاه‌ها، تعداد زیادی از خطوط تولید خود را تعطیل کرده بود و همین مسئله می‌تواند به عدم موجودی محصولات مختلف آن‌ها منجر شود. هرچه این کارخانه‌ها بیشتر تعطیل بمانند، اثر بلند مدت آن‌ها بر شیائومی و سایر شرکت‌ها گسترده‌تر خواهد بود.

شیائومی تنها شرکتی نبود که تصمیم به تعطیلی بخشی از کسب و کار خود گرفت. ماه گذشته، بسیاری از شرکت‌ها بزرگ دنیای فناوری دفاتر و شعب خود را به طور موقت تعطیل و فعالیت خطوط تولید را متوقف کردند. از جمله این شرکت‌ها می‌توانیم به اپل، سامسونگ، مایکروسافت، تسلا و گوگل اشاره کنیم.

شیائومی چند روز پیش از دو تلفن هوشمند جدید به نام‌های ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس رونمایی کرد. این شرکت کمی قبل‌تر از سری می ۱۰ نیز رونمایی کرده بود که قرار است در تاریخ ۲۷ مارس آن‌ها را وارد بازار جهانی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)