خانهاخبار
Google Photos حالا منبع تصاویر را به شما نشان می‌دهد

Google Photos حالا منبع تصاویر را به شما نشان می‌دهد

نسخه وب اپلیکیشن Google Photos اکنون می‌تواند به شما نشان دهد که تصاویر موجود در حساب کاربری شما چه منشایی دارند.
۱۳۹۹/۱/۳

اگر زیاد عکاسی می‌کنید و مجموعه عظیمی از عکس‌ها را در گوشی خود نگه می‌دارید، گوگل در آپدیت جدید اپلیکیشن Photos قابلیتی را در اختیار شما قرار داده تا از طریق پنل Info بتوانید به اطلاعات بیشتری درباره هر فایل دسترسی داشته باشید و حتی منبع و منشا آن را ببینید.

این جزئیات در قسمت‌هایی تحت عنوان uploaded from و shared by نشان داده می‌شود. همان طور که از نام این دو قسمت پیداست، هر دو فراداده‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا با دقت بیشتری منبع اصلی تصاویر را پیدا کنید.

فیلد uploaded from نشان می‌دهد که تصویر مذکور از طریق دستگاهی مجهز به iOS، اندروید، وب یا گوگل درایو آپلود شده است. در عین حال، فیلد shared by بیان می‌کند که تصویر مذکور از کدام آلبوم به اشتراک گذاشته شده است. علاوه بر این، نشان می‌دهد که آن تصویر در کتابخانه شما ذخیره شده یا نه.

این قابلیت در اختیار تمام کاربرانی قرار دارد که از اپلیکیشن وب Google Photos استفاده می‌کنند. اپلیکیشن‌های iOS و اندروید گوگل فوتوز هنوز این ویژگی را ندارند و با توجه به این که تغییر مذکور بسیار جزئی محسوب می‌شود، نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که گوگل چه زمانی آن را به این اپلیکیشن‌های موبایلی اضافه خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)