خانهاخبار
نرم‌افزار Microsoft Outlook به یک قابلیت جذاب مجهز شد

نرم‌افزار Microsoft Outlook به یک قابلیت جذاب مجهز شد

نسخه اندروید اپلیکیشن اوت‌لوک مایکروسافت به تازگی، به ویژگی جدید و هیجان انگیزی مجهز شده است.
۱۳۹۹/۱/۳

اپلیکیشن Microsoft Outlook یکی از عناوین معتبر برای افرادی که به میزان زیاد با ایمیل سر و کار دارند، به حساب می‌آید. به تازگی نسخه اندروید این اپلیکیشن آپدیت جدیدی را دریافت کرده و با ارتقاء ورژن نرم‌افزار به نسخه 4.1.48، قابلیتی جدید و جذاب به آن اضافه شده است.

در نسخه جدید اپلیکیشن Microsoft Outlook، شما قادر خواهید بود تا در جستجوهای خود، ایمیل‌های حذف شده را نیز مشاهده کنید. این بدان معناست که هنگام جست و جو در میان ایمیل‌ها، نیاز نیست تا از منوی همبرگری این اپلیکیشن، وارد قسمت Trash شوید و آنجا را نیز به صورت مستقل بگردید. بلکه هنگام جست و جوی کلمات، این نرم‌افزار به صورت پیش فرض ایمیل‌های درون سطل آشغال را نیز مد نظر قرار خواهد داد.

به غیر از این ویژگی، قابلیت دیگری را شاهد نیستیم و طراحان این اپلیکیشن، تنها به بر طرف کردن ایرادات نرم‌افزاری و بهبود عملیات پردازشی پرداخته‌اند.

متن کامل Changelog اپلیکیشن Microsoft Outlook به شرح زیر است:

چیزی که پیش‌تر گم کرده بودید، اکنون در دسترس شما قرار گرفته است. با ارائه آپدیت جدید، شما قادر خواهید بود تا در سرچ‌های خود، ایمیل‌هایی که درون سطل زباله قرار گرفته‌اند را نیز مشاهده کرده و در صورت تمایل یا هنگام نیاز، از آنها استفاده کرده یا آنها را به Inbox اکانت خود بازگردانید.

image

 

مایکروسافت به تازگی، قابلیت‌های زیر را به اپلیکیشن Outlook اضافه کرده بود:

  • بهبود ویژگی Do Not Disturb
  • امکان تعامل با پیام‌ها
  • پشتیبانی از فایل‌های ضمیمه iCS به صورت پیش فرض

این اپلیکیشن همچنین اخیرا، رکورد دانلود 100 میلیونی را پشت سر گذاشت و به این ترتیب، در حال حاضر، شدیدا مورد توجه مسئولان مایکروسافت قرار گرفته است. رتبه 4.4 از 5 در پلی استور همچنین یادآور آن است که سیل عظیمی از کاربران اپلیکیشن Microsoft Outlook، از آن راضی بوده و این موضوع، از اهمیت بالایی نزد ردموندی‌ها برخوردار است.

در صورت نیاز، می‌توانید اپلیکیشن Microsoft Outlook را به صورت رایگان از پلی استور گوگل دانلود کرده و روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)