خانهاخبار
ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 2e هفتم فروردین معرفی می‌شود

ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 2e هفتم فروردین معرفی می‌شود

هوآوی در پی رونمایی از ساعت هوشمند تازه‌ای به نام Watch GT 2e است که همزمان با سری تلفن‌های P40 معرفی خواهد شد و عمر باتری 14 روزه خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱/۲

هوآوی در حال تولید ساعت هوشمند جدیدی به نام Watch GT 2e است. این دستگاه با الهام از ساعت محبوب Watch GT2 طراحی شده اما ظاهر آن ساده‌تر است و بند ورزشی‌تری دارد. در چند وقت اخیرا شایعاتی مبنی بر همزمانی رونمایی این دستگاه با سری تلفن‌های P40 شنیده شده بود و حالا هوآوی رسما تایید کرده که این ساعت هوشمند را در تاریخ ۷ فروردین معرفی می‌کند.

image

با توجه به ویدیویی که در زیر می‌بینیم، انتظار داریم که این محصول برای افرادی باشد که فعالیت‌های بدنی بیشتری دارند. هوآوی این کلیپ را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که Watch GT 2e نمایانگر روحیه و حس اکتشاف است. این شرکت همچنین وعده داده که ساعت جدید آن‌ها می‌تواند تا دو هفته دوام باتری داشته باشد.

با این حساب، پیش‌بینی می‌کنیم که Watch GT 2e چیپستی کم‌مصرف‌تر و رابط کاربری ساده‌تری داشته باشد تا به انرژی کمتری نیاز پیدا کند. طبیعی است که برای دستیابی به عمر باتری ۱۴ روزه باید از برخی از قابلیت‌ها نیز چشم‌پوشی به عمل آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)