خانهاخبار
ردمی K30 پرو دو لنز 64 مگاپیکسلی خواهد داشت

ردمی K30 پرو دو لنز 64 مگاپیکسلی خواهد داشت

بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که توسط شرکت ردمی به اشتراک گذاشته شده است، گوشی K30 پرو دو لنز 64 مگاپیکسلی دارد و از قابلیت فیلمبرداری 8K پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۲

ردمی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی را منتشر کرده که به تلفن هوشمند ردمی K30 پرو و دوربین‌های آن اشاره دارد. با توجه به اطلاعات در دسترس، این گوشی نه یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی از محصولات سونی بلکه دو عدد سنسور IMX686 خواهد داشت که یکی به عنوان دوربین اصلی و دیگری به عنوان دوربین تله‌فوتو استفاده می‌شود.

image

ردمی با انتشار جزئیاتی مدعی شده که لنز تله‌فوتوی K30 پرو از زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال ۳۰ برابری پشتیبانی می‌کند تا از این حیث شبیه سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ باشد. اندازه سنسور ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی ۱/۱.۷ اینچ است و از تکنیک ادغام پیکسل ۴ در ۱ استفاده می‌کند. این لنز قادر به ضبط ویدیوهای 8K است.

image

در بالا نمونه‌هایی از تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی را مشاهده می‌کنید. این دوربین می‌تواند از 0.6x تا 30x دامنه بزرگ‌نمایی داشته باشد تا از تمام توانایی‌های لنز فوق عریض و تله‌فوتوی خود استفاده کند.

دو لنز ۶۴ مگاپیکسلی ردمی K30 پرو مجهز به لرزشگیر نوری است که به ادعای ردمی می‌تواند با کمک ژیروسکوپ و شتاب‌سنج تمام چهار محور اصلی را کنترل کند. نسخه پیشرفته K30 قرار است با یک رنگ جدید خاکستری وارد بازار شود تا در کنار رنگ‌های بنفش، آبی و سفیدی که پیش‌تر از این گوشی دیده بودیم به فروش برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)