خانهاخبار
وب سایت گوگل پیرامون کرونا ویروس در نهایت آماده شد

وب سایت گوگل پیرامون کرونا ویروس در نهایت آماده شد

در راستای هدایت کاربران به منبعی معتبر برای اطلاع رسانی در مورد کرونا ویروس، سایت اختصاصی گوگل در این حوزه آغاز به کار کرد.
۱۳۹۹/۱/۲

همان طور که می‌دانید، این روزها حرف و حدیث‌ها پیرامون کرونا ویروس بسیار زیاد شده است و تعداد افراد مبتلا به آن در سر تا سر جهان، روز به روز در حال افزایش است. مسئولان گوگل مدت هاست که به دنبال راه اندازی منبعی معتبر برای اطلاع رسانی به کاربران در این زمینه هستند. به نظر می‌رسد که تلاش‌ها در این حوزه بالاخره نتیجه داده و وب سایت معتبر گوگل در نهایت راه اندازی و آغاز به کار کرد.

این وب سایت که در حال حاضر تنها روی مردم کشور آمریکا تمرکز کرده است، به صورت مداوم علائم و نشانه های کرونا ویروس را به افراد مختلف یاد آور می‌شود. همچنین ظرف روزهای آتی، این وب سایت به زبان‌های مختلف نیز ترجمه خواهد شد و به صورت جهانی، در اختیار تمامی افراد قرار می‌گیرد. گوگل این موضوع را در یک پست در بلاگ خبری خود به صورت زیر عنوان کرده است:

کاربران قادر خواهند بود تا هشدارها و پیام‌های آموزشی پیرامون COVID-19 را در این قسمت مشاهده کرده و اطلاعات موثق که توسط منابع معتبر منتشر شده را در قالب یک سایت جامع به دست آورند. این سایت کار خود را از امروز در کشور آمریکا آغاز خواهد کرد و در آینده نزدیک، به زبان‌های مختلف نیز ترجمه خواهد شد و کاربران حاضر در دیگر کشورها که به زبان انگلیسی مسلط نیستند نیز قادر خواهند بود تا از تمام اطلاعات، هشدارها و آموزش‌های آن استفاده نمایند.

ما امیدوار هستیم تا مانند سایر محصولات‌مان، این سرویس جدید نیز برای افراد مختلف کاربرد داشته باشد و آنها بتوانند به تمامی سوالات و موارد مورد نیاز خود در حوزه کرونا ویروس دسترسی پیدا کنند.

image

 

یک شنبه هفته گذشته، Sundar Pichai طی ارسال پستی در بلاگ خبری گوگل، عنوان کرده بود که آنها با مشارکت دولت آمریکا، در حال کار روی سایتی پیرامون کرونا ویروس هستند که از 16 مارچ، کار خود را آغاز می‌کند. البته این تصمیم با کمی تأخیر اجرایی شد و از امروز، شاهد آغاز به کار آن بودیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)