خانهاخبار
نسخه 2.1 رابط کاربری One UI به زودی عرضه می‌شود

نسخه 2.1 رابط کاربری One UI به زودی عرضه می‌شود

خانواده S20 سامسونگ به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI 2.1 عرضه شده‌اند.
۱۳۹۹/۱/۲

پرچمداران سال گذشته یا محصولات قدیمی تر سامسونگ، در حال حاضر در صورت آپدیت شدن به نسخه اخیر، با رابط کاربری One UI 2.0 همراه هستند و این در حالی است که پرچمداران جدید، یعنی خانواده اس 20 این کمپانی به صورت پیش فرض با رابط کاربری One UI 2.1 عرضه شده‌اند. این موضوع به زودی تغییر پیدا خواهد کرد و پرچمداران گذاشته سامسونگ نیز قادر خواهند بود تا بروزرسانی رابط کاربری One UI 2.1 را دریافت کنند. این موضوع توسط مدیر انجمن پشتیبانی رابط کاربری One عنوان شده است:

image

 

با اینکه آپدیت‌های سیستم عامل اندروید در چند فاز جداگانه عرضه می‌شوند، اما انتظار می‌رود که بروزرسانی رابط کاربری One UI 2.1 در نیمه ماه آوریل برای گلکسی اس 10 و نوت 10 در دسترس قرار گرفته و کمی بعد نیز دارندگان گلکسی S9 و نوت 9 نیز قادر خواهند بود تا این آپدیت را دریافت کنند. مدیر انجمن رابط کاربری One UI همچنین مدعی شد که مسئولان سامسونگ در حال کار روی نسخه 2.5 رابط کاربری وان یو آی هستند، اما انتظار می‌رود که این بروزرسانی در فصل پاییز و همزمان با رونمایی از نوت 20، به صورت عمومی عرضه شود.

نسخه 2.5 وان یو آی به قابلیت جدیدی به نام Quick Share مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های مورد نظر را تحت شبکه وای فای، با سرعت بیشتری انتقال دهند. اما از آنجا که این ویژگی محدود به کاربران One UI 2.1 و نسخه‌های بالاتر می‌شود، به این ترتیب تنها در حصار کاربران خانواده اس 20 و گلکسی زد فلیپ قرار می‌گیرد و به محض ارائه این بروزرسانی برای محصولات دیگر، آنها نیز قادر خواهند بود تا از این ویژگی استفاده نمایند.

اگر از محصولات خانواده S20 استفاده می‌کنید، لطفا نظرات خود پیرامون تغییرات رابط کاربری One UI 2.1 را با ما و دیگر خوانندگان جی اس ام به اشتراک بگذارید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ahmad

۱۳۹۹/۱/۳
عمرا دفعه بعد سامسونگ بگیرم. خیلی دیر به دیر اپدیت میده