خانهاخبار
سامسونگ Galaxy S20 + Olympic Edition را عرضه می‌کند

سامسونگ Galaxy S20 + Olympic Edition را عرضه می‌کند

سامسونگ شریک رسمی بازی های المپیک است و به همین منظور نسخه های ویژه ای از پرچمداران فعلی خود را تولید کرده است تا به همه ورزشکاران شرکت کننده اهدا شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

بازی های المپیک توکیو قرار است این تابستان برگزار شود و سامسونگ به تازگی با همکاری شرکت مخابراتی محلی NTT Docomo از Galaxy S20 + 5G نسخه المپیک در رنگ مات گلد رونمایی کرده است. اکنون این نسخه خاص از +Galaxy S20   برای مشتریان در دسترس خواهد بود.

image

این نسخه از گلکسی S20 + 5G با حافظه رم 12 گیگابایتی و 128 گیگ حافظه داخلی دردسترس قرار خواهد گرفت . این اسمارت فون دارای دوربین چهارگانه، به قیمت 114 هزار و 840 ین ژاپن فروخته می شود که کمی بیش از 1050 دلار قیمت دارد.

در مقایسه ، نسخه غیر المپیکی در رنگ Cosmic Grey ارائه شده است و قیمت آن 000113 ین ژاپن است ، یعنی دقیقا 1039 دلار. NTT Docomo شریک سامسونگ و فروشنده اصلی تلفن‌های غول کره ای است.

کاربرانی که مایل به خرید دستگاه هستند می توانند از قبل در وب سایت Docomo سفارش دهند ، اما اولین محصولات تا خرداد ماه بدست مصرف کنندگان نخواهد رسید. قابل توجه است اگر رنگ طلایی مات یا نماد توکیو 2020 را نمیخواهید ، میتوانید هم اکنون سفارش دهید و کمی صبر کنید ، Galaxy S20 + 5G معمولی از ماه اردیبهشت 1399از راه برسد.

با نگاهی به وضعیت همه گیری کرونا در سراسر جهان ، بازی ها ممکن است به هیچ وجه برگزار نشوند اما در نهایت این نسخه از تلفن Galaxy S20 + 5G به نسخه‌ای منحصر به فرد تبدیل خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۱/۱
چقدر مدل میدی بیرون ??? یکم سنگین گوشی بده بیرون سالی 20 مدل گوشی میدی بیرون ☹ یارو چی بخره که بعد دوماه تو مدل دیگش نزنی گوشی یارو قدیمی نشه ???☹☹