خانهاخبار
آیا ایرادات نرم‌افزاری خانواده S20 با آپدیت نرم افزاری برطرف می‌شود؟

آیا ایرادات نرم‌افزاری خانواده S20 با آپدیت نرم افزاری برطرف می‌شود؟

خانواده اس 20 سامسونگ با برخی باگ های نرم افزاری در دسترس خریداران قرار گرفت.
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

مسئولان سامسونگ از زمان عرضه خانواده اس 20، با پیام های شکایت آمیز بسیاری در حوزه ایرادات نرم‌افزاری روبرو شده است. حال در گزارشات جدیدی آمده است که مهندسان بخش نرم‌افزار کمپانی سامسونگ، در تلاش هستند تا این مشکلات را بر طرف کرده و با یک آپدیت نرم‌افزاری، تمامی آنها را برطرف نمایند.

یکی از شایع ترین ایرادات خانواده Galaxy S20، گرم شدن دستگاه هنگام شارژ بی سیم با یک شارژر Qi است. از طرف دیگر، فریز شدن صفحه هنگام کار با اپلیکیشن دوربین و ایرادات بسیار در زمینه مدیریت باتری و ناپایدار بودن سیستم وای فای، کاربران گوشی های گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و مدل اولترای آن را کلافه کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا ایراد بزرگی که در سیستم فوکوس خودکار در گوشی گلکسی اس 20 اولترا وجود دارد، با این آپدیت نرم‌افزاری برطرف خواهد شد یا خیر.

image

 

در کشور کره جنوبی و برای کاربران حاضر در این کشور، چندی پیش یک آپدیت نرم‌افزاری ارائه شد به این ترتیب، بخشی از مشکلات قابلیت فوکوس خودکار این محصول بر طرف شد. اما متأسفانه هنوز این بروزرسانی برای کاربران کشورهای دیگر منتشر نشده است.

آقای مکس وینباخ، یکی از تحلیل گران مشهور در سراسر دنیا در آخرین توییت خود، به این موضوع اشاره کرده است که مشکلات زیر، در آخرین آپدیت ارائه شده توسط سامسونگ برطرف خواهد شد:

  • گرم شدن دستگاه هنگام شارژ بی سیم با شارژرهای Qi
  • فریز شدن اپلیکیشن دوربین
  • مدیریت باتری
  • عدم پایداری وای فای

در نهایت باید منتظر ماند و دید که آپدیت جدید، چه زمانی برای استفاده کنندگان از خانواده S20 عرضه می‌شود و آیا این بروزرسانی، قادر است تا کلیه مشکلات گزارش شده توسط کاربران را از بین ببرد؟

image

 

اگر شما نیز در دسته استفاده کنندگان از محصولات جدید سامسونگ شامل Galaxy S20 Plus ،Galaxy S20 و Galaxy S20 Ultra قرار می‌گیرید، آیا با چنین مشکلاتی روبرو هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صلح طلب

۱۳۹۹/۱/۲
فقط اس 10
حتی اس 10 پلاس هم تو عکاسی سلفی به پای اس 10 نمی رسه، می دونم تعجب می کنین، ولی در عمل این واقعیه. امتحانش کنید. :))